Gå til innhold

Er Age of Conan blitt bedre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen som vet nøyaktig desverre, men den er under tung testing as we speak :)

Vil tro iløpet av måneden.

 

Den neste store pathcen etter det er patchen som skal gjøre spillet mer "items" bassert.

 

sweet ^^ høres ut som om spillet begynner og ta en drasktisk vending (mot det gode)

 

blir artig og prøve

Lenke til kommentar

Ymirs pass for 55+.

 

Det sies at området og dungeonen er helt episk. Masse sinnsykt gode quester, voice acting og alting der. Bare positive uttalelser som jeg har hørt (har desverre ikke spillt igjennom den selv).

 

I tillegg har det kommet ut skikkelig mange nye armors som du kan crafte selv (og de ser drit kule ut!), såkalte kultural armor sets (ligner på den kulturen du kommer fra; Cimmerian, Stygian, osv).

Og for ikke å glemme PvP-patchene som har kommet ut, har forbedret alt med det.

 

Alt i alt er det et penere spill, koster mindre maskinkraft/det er blitt optimisert en del, mange mange mange buggs er fjernet, et mer balansert spill, mer voiceacting og i det hele tatt mange av de tingene som ble klaget på er fikset på og gjort bedre enn forhåpningene før spillet kom :D

Lenke til kommentar

Ang Black Ring Citadel (BRC) i Keshatta så har visst test guildet på testserveren faktisk først nå nylig begynt å gå BRC i sømmene. Så det kommer nok quick patcher og større patcher etterhvert for BRC.

 

Update 5 skal ha mer item orientert system etter planen. Selv håper jeg at de ikke går over til at items blir dominerende, men at de skaper en fin balanse over feats/skills, items og spillerens egne kunnskaper/erfaring som spiller med. Men ja items bør nok få mer å si i en fight for å gjøre det mer gunstig å raide og annet for å få tak i bedre utstyr.

 

Ang 55+ så er Ymirs pass blitt åpnet som gir masse å gjøre. Flott natur, utfordringere, og mye mer. Absolutt å anbefale å ta seg en tur dit. Eglophian Mountains har også fått mer quest og det er har også poppet opp endel andre quests her og der ellers.

 

Tradeskills har også blitt pusset på endel og har fått mer å si.

 

Neste patch (update 4) skal ha mer oppdatering om siege og Battlekeep bygging. For å bygge BK's i PvP områder (i allefall på PvE servere) så må man harveste resources i Border kingdoms som er der BK bygges og er PvP områder. De resources gjør at man kan bygge BK's. Men der er det også fritt å gå PvP mot hverandre og vinner man en fight så kan man loote motstanderens resources for Battlekeep bygging. Man kan ikke loote andre items, kun de resources som man samler inn i PvP områdene.

 

Dette skaper også mer dynamikk synes jeg og mer utfordring for guilds å faktisk få opp battlekeeps på en skikkelig måte. :)

 

Spennende tid som kommer fremover i AoC. :)

Lenke til kommentar

UTROLIG hvor mye bedre AoC har blitt siden jeg spilte i juni ! Koser meg kraftig omdagen faktisk , og neste mega patch kommer mest sannsynlig neste uke med tonnvis av nye forbedrnger ;) Over alt møter jeg spillere som har reaktivert kontoen sin også.

AoC fortjente virkelig dette ;)

Med den beste lyden og grafikk faktisk uansett sjanger og mer fun-faktor er added og mer er i vente , går vi en lys tid i møte ;)

Craig i sjefstolen er FC svar på snåsamannen !!!

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
UTROLIG hvor mye bedre AoC har blitt siden jeg spilte i juni ! Koser meg kraftig omdagen faktisk , og neste mega patch kommer mest sannsynlig neste uke med tonnvis av nye forbedrnger ;) Over alt møter jeg spillere som har reaktivert kontoen sin også.

AoC fortjente virkelig dette ;)

Med den beste lyden og grafikk faktisk uansett sjanger og mer fun-faktor er added og mer er i vente , går vi en lys tid i møte ;)

Craig i sjefstolen er FC svar på snåsamannen !!!

Da reaktiverer jeg nok når neste store patch kommer :)

Lenke til kommentar
UTROLIG hvor mye bedre AoC har blitt siden jeg spilte i juni ! Koser meg kraftig omdagen faktisk , og neste mega patch kommer mest sannsynlig neste uke med tonnvis av nye forbedrnger ;) Over alt møter jeg spillere som har reaktivert kontoen sin også.

AoC fortjente virkelig dette ;)

Med den beste lyden og grafikk faktisk uansett sjanger og mer fun-faktor er added og mer er i vente , går vi en lys tid i møte ;)

Craig i sjefstolen er FC svar på snåsamannen !!!

Da reaktiverer jeg nok når neste store patch kommer :)

 

Jeg lar ofte følelser ta overhånd og kan virke litt pompøs til tider , og dette er mine subjektive meninger hehe ! Men forbedringene er tatt godt i mot og nye Ymirs pass lvl55+ sone med invoice har fått mega bra kritikk for episke quester.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Patch ble sluppet på torsdag forrige uke. Den ga oss nye flotte og krevende dungeons med mye puzzels, fiks av gem cutting problemer, mer innhold og utfordringer knyttet til Siege battles, åpning av enda en wing i Black Ring Citadel (for raiding), plus mange andre forbedringer. Eneste negative etter patchen er at defence stats ikke ser helt korrekt ut, men de fungerer! Er blant annet lagt til at defence stance fungerer også mot magi nå. Endelig.

 

Er bare en ting å si. Prøv AoC igjen, og kom dere til level 80. Dere vil storkose dere. Det er med raiding og PvP sieges morroa begynner!

 

Reklame alert! Send tell til Huthur på Crom om dere vil joine et bra norsk guild :)

Lenke til kommentar

Enig i at det har komt seg mye. Jeg slutta og spille i september/oktober, hadde da en lvl 80 hox og en 54 conquer. Jeg starta og spille igjen nå etter den store patchen, og har aldri kosa meg mer i conan enn nå, både på HoX og Conq'en.

 

Anbefaler og gi det en sjanse igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...