Gå til innhold

Er Age of Conan blitt bedre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pyramid of the ancients (level 36-37 er passe level tror jeg) er pusset opp og er en rimelig interessant instance med en relativt bra end-fight.

Wild lands er vel det området du skal til, masse quests der...

De har lagt til masse quests i Eighlophian mountains og lagt til et nytt område, ymirs pass, så nå er det rimelig fullt med quests fram til level 75.

Neste område de skal legge til har quests for level 70-80, så da vil det være bra med quests hele veien. Personlig likte jeg "grindingen" i Kheshatta, den var rimelig sosial. (Det lønte seg stort sett alltid å teame opp med en annen)

Lenke til kommentar
Hei, jeg har veldig lyst til å starte igjen, og lurer derfor på om det har skjedd enda fler endringer fra level 30 og oppover (jeg slutta på level 34 pga. lite quests/kjedelig områder)?

Hmmm... Hvis du slet med questing på level 34 spørs det vel om du finner så mye nytt? Personlig har jeg ikke hatt problemer med questing i dette området. Wild lands er nevnt og her er det masse + du kan ta Sanctum og skaffe deg ihvertfall en level bare på det. Når du nærmer deg 40 er drar du til Noble district og får mange nye quester der.

Ellers så for high level vil jeg anbefale Onyx. Hadde vel 13 quests der da jeg gikk inn og levlet vel fra 77 til 78 og en halv bare på levering av quests der.

Lenke til kommentar

Takk for svar tormi. Og jeg må vel innrømme at det var slapt av meg å ikke prøve mer på den levelen. Jeg har nå bestilt mer spilletid og innstallerer as we speak :)

Om det er noen som vil ha en level 40 Ranger i et eller annet norsk guild, så send gjerne PM eller så.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar
Om du har kamerater innenfor ragnarok trur jeg at du har god sjans, ellers trur jeg du kan høre med Norske Folk eller bare å spørre i global...

Etter å ha prøvd i et par timer nå, så tar jeg heller å mekker ny karakter på en non-pvp server. Ganking på WoW gikk greit nok da man kunne gå tilbake til liket, men får være grenser på hvor mange ganger jeg skal fighte meg fram og tilbake hver gang jeg blir ganka.

Får se litt rundt etter en PvE server med noen norske guilder istedenfor : )

Lenke til kommentar

Det er nok av spillere med de beste items men lav ranked, fordi de ikke kan spille. Det er ganske hard konkurranse og ganske dyktige spillere man konkurrerer mot. De aller færreste har det som skal til eller er gode nok til å få høy rating. I spill som AoC gjør det ingenting for der er det ingenting som "måler" eller viser hvor god eller dårlig du er.

Lenke til kommentar

Spiller på en PvE server og spiller en Bear Shaman som ikke akkurat er verdens enkleste klasse å spille, men må si at du definitivt sitter igjen med en følelse av hvor god du og de du spiller med/mot er.

Det hadde vært kult med et ranking system av ett eller annet slag, men det er ikke nødvendig for å ha det gøy.

PvP i AoC minner meg ganske mye om Counterstrike i intensitet og taktikk. Det er rett og slett morsomt.

Bear Shaman som jeg spiller er noen jævler å få drept. Har et lite hp-pool, men sinnsykt med regen/healing. Tror Bear shaman må være kjipt å møte hvis du er: assassin, barbarian, ranger eller hox. Blir eid grundig av necro og tos. conquerer, guardian og dark templar tar for lang tid å sloss med for en bear shaman.

Tror ikke Necro/Tos/Demo får det så gøy etter neste patch hvor defensive stance fungerer mot magic damage også. ;)

Lenke til kommentar

For å svare på topic: Ja og det blir enda bedre etter som tiden går og det kommer nye updates og patcher! :)

Så kommer da spørsmål om du synes at det er blitt bedre etter personlig smak? ;)

Selv har jeg spillt siden starten og har ikke følt så mye bugs på kroppen, er nå ved raiding har jeg har sett noen som at AZ i wing to ikke resetter skikkelig etter en wipe. Da er det bare for hele raide å release ut og ikke gå inn i BRC på 15 minutter så er det resatt og klar til ny fight.

Slike ting + balansering + DX10 + mer innhold for flere lvl'er jobber FC garantert med og det blir spennende og se hva fremtiden bringer. Nå er like før update 4 lanseres til live serverene. Det har vært endel andre småpatching, men update 1,2,3 og nå 4 inneholder større oppdatertinger som flere kart/dungeons. Større balansering av classes etc etc.

Som nevnt så har jeg spillt siden starten og er med i ett guild som heter Hells Bells som spiller nå på Crom PvE serveren. Før servermerge så befanti vi oss på bloodbrand. Og det har blitt enda mer morro å spille etter sammenslåing av servere. Så anbefaler både gamle og nye spillere å ta seg en tur inn i AoC sin fantastiske verden!

Har man en litt eldre PC eller laptop så bare tweeker man grafikk innstilingene til å kjøre bra FPS. :) Har man derimot en kraftig PC så ser AoC helt fantastsisk ut og mye bedre fysikk og character movements enn mange andre spill! :) Anbefales.

Lenke til kommentar
Selv har jeg spillt siden starten og har ikke følt så mye bugs på kroppen, er nå ved raiding har jeg har sett noen som at AZ i wing to ikke resetter skikkelig etter en wipe. Da er det bare for hele raide å release ut og ikke gå inn i BRC på 15 minutter så er det resatt og klar til ny fight.

BRC er full av bugs, vi har dog aldri opplevd det på Ahazu, kun Incubbus og Succubus som også trenger en grundig fiks. Incubbus og Succubus bugger seg kontinuerlig for oss. Vi får de ned, men ikke på den måten intensjonen var. Egentlig skal Inc og Suc begynne å gå for å møte hverandre i midten, noe de ytterst sjelden gjør for oss, men derimot holder seg hos MT. De begynner å gå, men snur seg etter kun noen få skritt. Dette er overhodet ikke noe vi prøver å gjøre, men bare skjer. Det er derfor vi ikke regner Inc og Suc som respektabelt kill per i dag. Seruah er også litt tricky, med tanke på at hordene av adds begynner å evade fordi de ikke når målet sitt (necromancers og demos bak i formasjonen), men med litt tweaking går dette også greit. Allikevel føles T2 raiding altfor lite forutsigbart. Wing 1 og Ahazu Zagam i wing 2 er ok, med unntak av Sabazios som ikke kan regnes som en raidboss. Av en eller annen merkelig grunn er det kun Seruah og Chatha som får oppmerksomhet i patch 4. Det står ingenting på Inc og Suc som er den mest rotete fighten i Hyboria per dags dato. Funcom har de siste månede prioritert T1 raiding som lenge faktisk fungerte.

Raiding er det som holder på kjernespillere. Hvis vi ikke ser noen utvikling snart blir det sosiale ved raidaspektet også litt meningsløst. Men vi får se=) Fortsatt mye loot som skal hentes.

Lenke til kommentar
Pycnopodia: Hvorfor skal et spill trenge en "ladder" av noe grind-greier når man kun kan gå etter ve og rykte? Er man en god PvP spiller så blir det godt kjent etterhvert gjennom erfaringer og snakk fra andre med-spillere.

Helt enig der. F.eks alle som er active på Aquilonia server vet som er best i de forskjellige klassene.

Er litt mere "ingame/in character/immersion" å vite vet som er best på rykte og skills, var jo få ;) atp rankinger o.l. når disse spillene er "lagt til i tid". Eks. AoC ca. tiden 500 f.kr til 1000 e.kr

Litt mer ontopic: blir jo greit å få dx10. Me jeg synes mangel på ongoing gameplay er viktigere. Får håpe FunCom får tatt endel grep i Border Kingdoms.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...