LarsP Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har Vista 64bit og har ALDRI hatt slike problemer dere nevner. Memoryleaks var hovedgrunnen til at jeg sluttet å spille for 3-4 måneder siden. Nå virker det som om Funcom har fått fikset de verste tekniske problemene. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har Vista 64bit og har ALDRI hatt slike problemer dere nevner. Memoryleaks var hovedgrunnen til at jeg sluttet å spille for 3-4 måneder siden. Nå virker det som om Funcom har fått fikset de verste tekniske problemene. Så vidt jeg vet så var de feilene fikset for et par måneder siden ihvertfall på de fleste områdene. De som hadde 64 bit systemer slet aldri med det, kun de med 32 bit. Dessverre har de fleste 32 bit. FC brukte dessverre litt mer en noen få uker med å tette dem alle....men men. Det er fortid! Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Et kjapt lite spørsmål: Kjører spiller mye bedre nå? husker at fps'en varierte noe fryktelig fra zone til zone. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 De har optimalisert endel soner så de kjører bedre, men ikke alle. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 De har optimalisert endel soner så de kjører bedre, men ikke alle. Spesielt i Ymirs pass får jeg til tider veldig lav fps. Men dette skjer bare der, alle andre soner flyter som bare det. Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kan du fortsatt falle ned under jorda? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Har ikke opplevd noe slikt de 2 siste månedene hvertfall. Kan ikke snakke for alle andre, men har ikke vært borti det problemet. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 aldri falt under bakken selv, men det er noe man kan i alle MMOs, bare du finner en bug. Opplevd det kun i WOW et par ganger. Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Da jeg spilte i sommer/høst, datt jeg under bakken å havnet utfor "mappen" flere ganger dagli. EDIT: Spesielt visst man svømte. Endret 1. januar 2009 av Ghostflyer Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg har spillt siden i høst, og en gang satte jeg meg fast i en vegg. Skrev /stuck så var det fikset... Mao, det er ikke et nevneverdig problem og har ikke vært det på lenge. Lenke til kommentar
Exsessum Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Startet i slutten av august, og bare to ganger har jeg falt gjennom. Men det var bare på første characteren min, etter dette har jeg aldri falt gjennom, og jeg har lvlet noen charactere opp i til 80. Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Bruker Vista x64 og har svært sjeldent opplevd bugs, nå har jeg ikke spilt lenger enn til lvl 30 enda da Lenke til kommentar
sageman Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har brukt Vista x64 siden launch og ikke vært spesielt plaget med bugs og ligningde som andre har vært tidligere. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er jo uansett historie, så det er jo 0 stress ^_^ Lenke til kommentar
Quenyth Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Startet opp igjen på fredag, veldig arti å spille igjen, har ikke opplevd no bugs. PvP systeme er sinnsykt gøy Lenke til kommentar
Imbakekeke Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg møtte en kompis jeg ikke hadde sett siden videregående som jobber med Age of Conan i dag. Han sa at det fremdeles var mye feil med spillet, og at det ikke ville vært verdt det å gi det ett nytt forsøk slik ting var da. Jeg hadde tatt ett par pils og var i såpass form at jeg ikke kan huske noen detaljer, men jeg husker iallefall konklusjonen. Dette var for ca en måned siden. Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vel, jeg starta for noen dager siden nå, etter en pause siden august. Og jeg stortrives. Etter sigende skal det komme enda en patch nå i slutten av januar elns. Da kommer kanskje også DX10. Mange mener det kan være verdt å vente til da før et evt comeback. Jeg for min del syns det er greit å spille litt før det, så får jeg enda bedre nyte de herlige detaljene DX10 unlocker Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nå som det er Server sammenslåing og greier er det ikke tomt heller, men de legger inn "ny-start" servere sånn at spillere som vil tilbake kan levele uten å bli ganka av 80 folk i full raid/pvp stuff... Dessuten er spillet MYE bedre siden release, men det er små ting her og der, men hva kan man forvente av et MMO... Lenke til kommentar
tormi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Spillet har kommet seg MAAANGE hakk siden release. For min del tok spillet seg kraftig opp da jeg gikk fra PVE til PvP tidlig i september. Må virkelig si jeg koser meg der inne, bare synd jeg ikke har tid til å spille mer enn jeg gjør. Familie og jobb krever jo naturligvis sitt Ikke glem at den neste stor oppdateringen også er rett rundt hjørnet. Tror ikke det tar lang tid når servermerge er ferdig. Forøvrig til de som ikke visste det så kan etter endt servermerge få lov å flytte karakterene sine fra f.eks PVE server til Pvp. Er du på jakt etter guild vil jeg anbefale Norske Folk -> www.aocnorskefolk.com Endret 13. januar 2009 av tormi Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dessuten er spillet MYE bedre siden release, men det er små ting her og der, men hva kan man forvente av et MMO... Eller av Funcom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå