Gå til innhold

Er Age of Conan blitt bedre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har Vista 64bit og har ALDRI hatt slike problemer dere nevner.

:grumpy:

Memoryleaks var hovedgrunnen til at jeg sluttet å spille for 3-4 måneder siden.

Nå virker det som om Funcom har fått fikset de verste tekniske problemene.

Så vidt jeg vet så var de feilene fikset for et par måneder siden ihvertfall på de fleste områdene. De som hadde 64 bit systemer slet aldri med det, kun de med 32 bit. Dessverre har de fleste 32 bit.

FC brukte dessverre litt mer en noen få uker med å tette dem alle....men men.

Det er fortid! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg møtte en kompis jeg ikke hadde sett siden videregående som jobber med Age of Conan i dag. Han sa at det fremdeles var mye feil med spillet, og at det ikke ville vært verdt det å gi det ett nytt forsøk slik ting var da. Jeg hadde tatt ett par pils og var i såpass form at jeg ikke kan huske noen detaljer, men jeg husker iallefall konklusjonen. Dette var for ca en måned siden.

Lenke til kommentar

Vel, jeg starta for noen dager siden nå, etter en pause siden august.

Og jeg stortrives. Etter sigende skal det komme enda en patch nå i slutten av januar elns. Da kommer kanskje også DX10. Mange mener det kan være verdt å vente til da før et evt comeback. Jeg for min del syns det er greit å spille litt før det, så får jeg enda bedre nyte de herlige detaljene DX10 unlocker ;)

Lenke til kommentar

Nå som det er Server sammenslåing og greier er det ikke tomt heller, men de legger inn "ny-start" servere sånn at spillere som vil tilbake kan levele uten å bli ganka av 80 folk i full raid/pvp stuff...

Dessuten er spillet MYE bedre siden release, men det er små ting her og der, men hva kan man forvente av et MMO...

Lenke til kommentar

Spillet har kommet seg MAAANGE hakk siden release. For min del tok spillet seg kraftig opp da jeg gikk fra PVE til PvP tidlig i september.

Må virkelig si jeg koser meg der inne, bare synd jeg ikke har tid til å spille mer enn jeg gjør. Familie og jobb krever jo naturligvis sitt :)

Ikke glem at den neste stor oppdateringen også er rett rundt hjørnet. Tror ikke det tar lang tid når servermerge er ferdig.

Forøvrig til de som ikke visste det så kan etter endt servermerge få lov å flytte karakterene sine fra f.eks PVE server til Pvp.

Er du på jakt etter guild vil jeg anbefale Norske Folk -> www.aocnorskefolk.com

Endret av tormi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...