Gå til innhold

Er Age of Conan blitt bedre?


Anbefalte innlegg

Jeg sluttet med Age of Conan for noen par måneder siden (jusker ikke helt, med lenge ;) ) så jeg lurte bare på om AoC har blitt noe bedre. Har sett at Ymir`s pass og Tarantia commons og DX10 features som kommer i neste patch. Og jeg har sett at det har kommet mye bra også skal jeg ikke glemme Massive PvP update part 1 og 2 ;)

 

Men skal begynne enten på serveren Wildsoul eller Fury ;)

 

Men her er spørsmålene mine:

 

1. Er noe av Memory leaks feilene ordnet?

 

2. Har det kommet mer innhold? (altså klær, flere plasser osv?).

 

3.Nye mounts?

 

4.Mere bugs som har blitt fjernet?

 

5.Er det kommet flere spillere?

 

6.Flere quest mellom 32+?

 

7.Flere dungeon,instancer?

 

Kommer sikkert flere ;)

 

Om alt dette er ordnet bra så kan jeg kanskje starte en gang etter jul ;)

Endret av fantomena
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ymir's pass har kommet. DX20 er nok enda noen år til.

 

1. Er noe av Memory leaks feilene ordnet?

-Borte

 

2. Har det kommet mer innhold? (altså klær, flere plasser osv?).

Ymir's pass har kommet.

 

3.Nye mounts?

Nei, og skjønner ikke hva du skal med "flere".

 

4.Mere bugs som har blitt fjernet?

Bugs blir fjernet hele tiden.

 

5.Er det kommet flere spillere?

Etter at 90% av spillerne sluttet, så har det kommet noen tilbake.

 

6.Flere quest mellom 32+?

level 32 var ALDRI noe problem. Det var problematisk på level 50+.

 

7.Flere dungeon,instancer?

Ja.

 

Hva med å holde deg til WoW når du først har startet med det?

Lenke til kommentar

Det har kommet nye mounts, DX20 kommer nok ikke før i 2100ish, DX10 kommer derimot i neste update.

 

Du kan godt la være å starte med det igjen, derimot anbefaler jeg de fleste å ta en tur innom Hyboria når det kommer mer endgame content.

 

For leveling og kosespilling er AoC absolutt til å anbefale. Personlig har ingen andre MMO gitt med en så bra leveling opplevelse.

Lenke til kommentar
1. Er noe av Memory leaks feilene ordnet?

-Borte

Så godt some fjernet ja. Er du på vista64 er det kjempestabilt nå. Er du fortsatt på XP, er det av til grums, men det også mye mye sjeldnere.

 

2. Har det kommet mer innhold? (altså klær, flere plasser osv?).

Ymir's pass har kommet.

Det har også kommet endel lvl75 kulturell armor, altså aquilonsk, stygiansk etc.

 

3.Nye mounts?

Nei, og skjønner ikke hva du skal med "flere".

Er vel bare de 3 samme hestemountene, normal, armored and swift.

Har dog blitt en ny vinter Mammoth .

 

5.Er det kommet flere spillere?

Etter at 90% av spillerne sluttet, så har det kommet noen tilbake.

Så nei det er ikke flere spillere enn på launch. Men kanskje de som er der nå er mer AoC vennlige eller ihvertfall forstår AoC konseptet etterhvert.

 

6.Flere quest mellom 32+?

level 32 var ALDRI noe problem. Det var problematisk på level 50+.

Skal vel sies at det er en fair share av repetative quester i Field of the Dead (lvl40-50). ikke noe nytt der.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Hvordan er det med craftingen ? har den blitt bedre ? bedre items og produksjon ?

 

Tja, er iallefall en hel del med nye items.

For noen patcher tilbake så har det begynt å droppe oppskrifter til de forskjellige jobbene. Om du har tilgang til EU-Forumene så kan du lese mer om det her:

http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=98735

 

Pluss at det har kommet en hel del med forbedringer og fiks.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
TRADESKILLS

(*) Slotted gems should now appear in armor consistently, even after zoning.

(*) "Padparasha" gems have been renamed "Padparadscha".

(*) The tradeskill merchant Graehm in Lacheish will now sell Common Thread.

(*) Resource & Gathering: The chance to get rare resources from tier 1 and tier 2 resource nodes has been increased.

(*) Teardrop Amethyst now requires the correct gem, Flawless Amethyst.

(*) Reduced the bonuses granted by all Invulnerability, Evade, Fatality, Offhand Chance, and Damage gems by a significant amount.

(*) Alchemist Cache no longer contains the easily accessible vendor-bought resources.

(*) The Skinner dialog now works,and resolves the quests to allow you to continue in the class.

(*) Larozzo should now show that he has a tradeskill quest for the players.

(*) Armorsmith: Moonsteel-Studded Armband, Girdle and Bracers now use the proper quality leather to make.

(*) Weaponsmith: Swapped around the names of the goals in the Tier 2 Weaponsmith "Swords" quest so that they accurately reflect the items whose creation they are updated by.

(*) Some of the jewelcrafting quests will no longer tell you that you need a thieves guild building to make the items.

(*) Fixed message when failing to harvest Aurichalcum.

(*) Leather resources have now a chance to drop of wildlife mobs at all level ranges (lvl 20-80).

(*) Fixed typos in the Alchemist dialogue.

(*) Ironsilk Cloak and Fine Ironsilk CLoak now require armorsmith workshops

(*) Corrected some armorsmith items in requiring the Armorsmith Workshop III

(*) The Bloodsilver Broadsword now require 6 copper to make in addition to the hilt and silver components.

(*) Gems can no longer be added to items from bank or guild bank. Only from the backpack and tradeskill inventories.

(*) Crafted items will now display "This Item was created by <CreatorName>".

+

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
TRADESKILLS

(*) Chopping wood with male characters will now play the correct sound effects.

(*) Certain resource nodes now yield additional resources.

(*) Armorsmith : Crafting Moonsteel Claymore and Moonsteel Cutlass should now award credit for the proper items.

(*) Conall's Valley now has resource nodes.

(*) The item Alchemist's Cache can no longer be traded. This does not affect the items inside it.

(*) Gems can now be sold to vendors.

(*) Tradeskill items sold by vendor appear gray now.

(*) Recipes should no longer show as duplicates.

(*) Lacheish Plains, Poitain, and Purple Lotus Swamp have some new NPCs that allow you to unlearn tradeskills. These NPCs can be found near the resurrection points in the NPC villages.

(*) Gems can no longer be added to items from bank or guild bank - only from the backpack and tradeskill inventories.

(*) Architect: Removed duplicate response option that could give the third Progression before the player reached level 75.

(*) Alchemy crafting now has distinct potions that stack up to 100, and are slightly better than the regular vendor bought and dropped potions. This difference has been taken from the regular potions, and as a result these have been lowered in effect by 10%.

(*) Weaponsmith: Recipes and resources for City Weapons, Base Weapons and Culture Weapons are now available

(*) Armorsmith: Recipes and resources for City Armors, Base Armors and Culture Armors are now available

(*) Alchemy: The number of alchemy resources has been reduced by about two thirds and existing recipes have been changed where needed

(*) Alchemy: Metallurgy recipes for alloys now drop off specific dungeon bosses. Alloys are needed by smiths for culture armors and weapons.

(*) Skinning: 6 new recipes for skinners have been added to the game. These treated skins are needed for the new culture armors.

(*) Weaving: 6 new recipes for weavers have been added to the game. The cloth yielded by these recipes are needed for the new culture armors.

(*) Wood Cutting: New recipes for wood-cutters have been added to the game. The recipes drop off specific solo bosses in adventure zones. They yield equipable green staffs that weaponsmiths may upgrade into blue staffs. The upgraded staves use normal feat progression, but do not require city buildings to make.

(*) Resources: All tradeskill resources have had their valid drop level range widened and should provide players with a greatly increased opportunity to gather the resources needed for recipes.

(*) Lacheish Plains, Poitain and Purple Lotus Swamp have new NPC camps. The resources needed for the new tradeskill recipes can be found in these camps.

(*) The result items of tradeskill recipes now display a stack size if they produce more than one item.

+

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
TRADESKILLS

(*) Recipes for city items that should require guild buildings, now properly do.

Some of the new crafted shields were requiring the wrong tradeskill to use - this has been fixed. This change does not negatively effect players who have already learned the recipe -- they now may make the item using the proper feat.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
Jeg synes de skulle laget flere solo quests for level 75+.. Jeg er level 77, og eneste alternativ for leveling er DM grind, pga. folk ikke gidder å gjøre gruppe quests.

 

Er det nå ikke slik at Tarantia Commons er for 70+?

 

Vet ikke om det blir mye solo, eller group quests, men hvis de gjør det området bare halvparten så bra som Ymir`s Pass, så blir det vel en slager for folk som er lei Keshatta.

 

Spørs vel bare hvor høyt det går i lvls kanskje...

 

Eller hva?

Lenke til kommentar
hvor lant har de kommet i å gjøre sånn at armor stats teller mer enn det gjorde før? er det kommet eller når kommer det eventuelt?

Jeg ser ikke helt hvor du vil med det. Ingen vil ha et rent item-basert spill? AoC handler mer om ferdigheter og kjennskap din klassen din enn hva du har på deg. I PvP har du nå eget gear med invulns som bare fungerer i PvP. Disse får du gjennom nivåer i PvP. Det er ikke en nødvendighet å ha et fullt sett for å klare seg mot andre, men det hjelper. I raids spiller så klart items en større rolle, spesielt for tanks, men også her gjelder egenskaper og timing. Det er det som gjør AoC veldig interessant å spille, ettersom det gir veldig mye spillerom og lar folk spille klassen sin på så mange forskjellige måter uten at det nødvendigvis er feil.

Lenke til kommentar
FC har sagt de jobber med at items vil spille en noe større rolle, så det vil bli en justering der. Det vil nok ikke bli på langt nær like viktig som i WoW (hvor utstyret gjør mesteparten av jobben for deg), men de vil at man skal kunne merke forskjeller når man oppgraderer armor etc.

 

ok supert. Vet du når disse justeringene vill komme?

Lenke til kommentar
FC har sagt de jobber med at items vil spille en noe større rolle, så det vil bli en justering der. Det vil nok ikke bli på langt nær like viktig som i WoW (hvor utstyret gjør mesteparten av jobben for deg), men de vil at man skal kunne merke forskjeller når man oppgraderer armor etc.

 

ok supert. Vet du når disse justeringene vill komme?

 

 

Dette er svært tids og ressurskrevene og vil komme i løpet av neste år, da etter en nøye testet versjon tenker jeg i en del uker. Akkurat nå er det en del annet som er på planen før dette, så ikke forvent noe før Q2-Q3 2009 tenker jeg.

Lenke til kommentar

Å herregud, vær så snill å vær saklig Nagina.

Og nei, jeg sier ikke noe negativt om deg nå, sier bare at du enten kan prøve å bidra til en fruktbar samtale, eller så kan man få lov til å helle bensin på bålet et annet sted.

 

 

Trur FC har nevnt at items justeringen vil være klar iløpet av starten av 2009, men er forsatt uklart rundt dette, så får nesten bare vente å se når det kommer en oppdatering rundt dette.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...