Hannahx3 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Heisann, jeg vet ikke helt om dette er rikitg sted å poste, men jeg prøver meg. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en gitar sjokolade? Jeg vil gjerne gi en bort til jul, men jeg finner ingen. Har sett på Steen og Strøm, og Glas magasinet. Noen andre steder i Oslo/Akershus der de selger sånne typer sjokolader? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Heisann, jeg vet ikke helt om dette er rikitg sted å poste, men jeg prøver meg. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en gitar sjokolade? Jeg vil gjerne gi en bort til jul, men jeg finner ingen. Har sett på Steen og Strøm, og Glas magasinet. Noen andre steder i Oslo/Akershus der de selger sånne typer sjokolader? Takk for all hjelp http://www.heimdalchokolade.no/ De lagde en gang en flosshat i sjokolade på bestilling. Ring dem og se hva de kan fikse. Sjokoladen dems er i allefall utrolig god! Lenke til kommentar
Hannahx3 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Takk Skal spørre! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Takk Skal spørre! Si ifra åssen det går da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå