jello Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg kjøpte en HTC Touch HD rett før helgen og har hatt none dager på å prøvde ut dette vidunderet. Dette er min første OS mobil og jeg er ganske noob når det gjelder å gjøre noe som ikke allerede eksisterte på mobilen fra fabrikken. Jeg ville gjerne legge til SGen, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få denne inn på mobilen. Jeg har lest i manualen og de sier så lett at man skal laste ned filen og kjøre install filen når mobilen er koblet til - og voila. Laster ned .zip fil og pakker ut. En .txt fil og en .cab fil. Kjører jeg den sist nevnte får jeg opp et vindu(på dataskjermen) med flere ikoner. Dette bildet forsvinner etter 2 sek og så sitter jeg jo der. Det skjer vaffal ikke noe på mobilen. Så er noen som har peiling? Jeg innbiller meg at HD Tweak er bra å ha og regner med at det er nogenlunde samme opplegg for å installere dette på mobilen også ? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er hvis du har en .exe-fil som installasjon at du skal kjøre filen på PCen, med telefonen tilkoblet i ActiveSync-modus. Hvis du har en .cab-fil må du først overføre den til telefonen, og deretter installere direkte på telefonen ved å finne og kjøre filen. Lenke til kommentar
jello Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Det er hvis du har en .exe-fil som installasjon at du skal kjøre filen på PCen, med telefonen tilkoblet i ActiveSync-modus. Hvis du har en .cab-fil må du først overføre den til telefonen, og deretter installere direkte på telefonen ved å finne og kjøre filen. Ok, men hvor skal jeg legge den? I hvilken mappe i telefonen? Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er hvis du har en .exe-fil som installasjon at du skal kjøre filen på PCen, med telefonen tilkoblet i ActiveSync-modus. Hvis du har en .cab-fil må du først overføre den til telefonen, og deretter installere direkte på telefonen ved å finne og kjøre filen. Ok, men hvor skal jeg legge den? I hvilken mappe i telefonen? Hvor som helst! Bare husk at du må finne den igjen med filbehandleren på mobilen slik at du kan aktivere installasjonsfilen. Tobias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå