SEH Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Heisann. Fint om noen har lyst til å dele sine meninger om dette bildet. Bildet er tatt med følgende utstyr og instillinger: Canon EOS 400D 18-55@55mm - f/6,3 - 1/25s - ISO 400 Etterbehandlet for å fjerne blått gjenskinn fra himmelen i pelsen og for å få litt mer varme i bildet. På forhånd takk. Mitt første bildet i bildekritikken Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fin hund! Det som trekker litt ned på bildet er at hunden er litt ute av fokus. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Haha, hvet hvor vanskelig det er å få en nysjerrig valp til å sitte i ro. Jeg synes du har fått hunden i en veldig bra posisjon, med ørene rettet opp, ettersom du antageligvis blystret på ham, da han klatret opp på stammen. Han hadde en veldig fin pels, men den flagret litt akkurat der. Det ser ut som om nesen er det eneste som står i ro. Bakgrunnen synes jeg ble litt for lys øverst til venstre, pga. solen. Følte det trakk litt av oppmerksomheten vekk fra hunden. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Du skal ha ros for å ha kommet deg ned på hundens nivå. Ellers er jeg også enig i at fokus ikke treffer helt der den skal. Eller er det bare bevegelsesuskarpt? 1/25sek på en hundevalp er vel litt optimistisk? Sollyset i bakgrunnen er veldig plagsomt. Syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå