Gå til innhold

[Løst]Får problem med Xbox-en under spilling av Fable II

evilfairie

Anbefalte innlegg

Advarsel: Innhold i skjul avslører noe handling i spillet.

Jeg har reddet alle Heroes, og drept Lucien,

men når jeg skal spille videre så fryser Xboxen min.. Den gjør ikke det på de andre karakterene mine. Andre som har opplevd det? Hva skal jeg gjøre? Har ikke så lyst til å begynne helt på nytt.. :hrm:

Og nei, det er ikke red ring.

Endret av TSP
La til spoiler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter ønske er en del av førsteinnlegget som forklarer problemet lagt inn i spoiler. Vennligst legg inn ting som kan ødelegge spillgleden for andre, i spoiler. Det gjør man ved å skrive [ spoiler] på starten av det man skal skjule og [ /spoiler] på slutten av det man skal skjule. (Uten mellomrom etter "[")

Jeg har endret emnetittelen på tråden siden den ikke var beskrivende nok. Den var tidligere "Hjelp! [Fable II]" og ble endret til "Får problem med Xbox-en under spilling av Fable II.", trådstarter kan selvfølgelig endre tittelen igjen om han mener han kan gjøre den mer beskrivende.

#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

Retningslinjene finner man her.

Reaksjoner på moderering skal skje på PM.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...