evilfairie Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Advarsel: Innhold i skjul avslører noe handling i spillet. Jeg har reddet alle Heroes, og drept Lucien, men når jeg skal spille videre så fryser Xboxen min.. Den gjør ikke det på de andre karakterene mine. Andre som har opplevd det? Hva skal jeg gjøre? Har ikke så lyst til å begynne helt på nytt.. Og nei, det er ikke red ring. Endret 9. desember 2008 av TSP La til spoiler Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tror du har problemer grunnet en bug. Det kommer snart en patch som vil løse en del problemer. (kilde) Birger Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hjertelig takk for at du IKKE la det i spoiler Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Advarsel: Teksten i spoiler kan oppfattes som avslørende for handlingen Så det er en stor spoiler at slemmingen dør? Endret 9. desember 2008 av TSP La til spoiler Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 For de som ikke har rundet det så... Inkludert meg! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Etter ønske er en del av førsteinnlegget som forklarer problemet lagt inn i spoiler. Vennligst legg inn ting som kan ødelegge spillgleden for andre, i spoiler. Det gjør man ved å skrive [ spoiler] på starten av det man skal skjule og [ /spoiler] på slutten av det man skal skjule. (Uten mellomrom etter "[") Jeg har endret emnetittelen på tråden siden den ikke var beskrivende nok. Den var tidligere "Hjelp! [Fable II]" og ble endret til "Får problem med Xbox-en under spilling av Fable II.", trådstarter kan selvfølgelig endre tittelen igjen om han mener han kan gjøre den mer beskrivende. #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. Retningslinjene finner man her. Reaksjoner på moderering skal skje på PM. Endret 9. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå