Scones/w/bones Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har en iPod Touch, og har nettopp registrert en iTunes Store bruker - uten kredittkort vel og merke. Jeg krysset bare av "Payment method = none". Jeg skrev inn adresse though. Hva skjer hvis jeg kjøper en app, eller oppgraderer software til 2.1 (som koster penger)? Vil jeg få en regning i posten, eller vil det bare ikke funke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 ikke funke Lenke til kommentar
Scones/w/bones Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Takk for hurtig svar En ting til: det ser ikke ut til at appene jeg laster ned (gratis altså) havner i "Programmer" mappen i iTunes, men ikke på iPod. ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 må synche poden Lenke til kommentar
Scones/w/bones Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Ser ikke ut til å fungere. Sier bare at synkroniseringen er ferdig, og så sjekker jeg iPoden og den er som før. Intet program. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 prøv wifi-appstore på poden Lenke til kommentar
Scones/w/bones Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Har ikke det. Da må jeg oppgradere til 2.0 eller oppover, og det kan jeg ikke gjøre uten et kredittkort registrert på iTunes Store-kontoen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 ipod touch er ikke noe særlig for barn, er du ikke 18 og har visakort får du ikke brukt mange av funksjonene Lenke til kommentar
Scones/w/bones Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Tåpelig, jeg får prøve å overtale min far til å registrere sitt visa hos apple, noe jeg tror ikke kunne falle ham inn. Det går altså ikke an å bare få en regning i posten, i stedet for at de trekker rett fra kontoen? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Egentlig litt dummt spurt. Se får deg hvor mye penger/tid apple ville brukt på å sende brev rundtom i verden.. Lenke til kommentar
Scones/w/bones Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Kanskje det. Men det ville isåfall vært automatisert på en eller annen måte. Det blir jo selvfølgelig ikke håndskrevet for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det hadde blitt en festlig kundefordringspost i regnskapet, masse 12 åringer med 4000 kr utestående fra å gå amok på app store Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 nå har du noe å tenke på?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå