Andre_Brenni Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Her et bilde jeg tok i Italia av hotel Torre Dei Borboni. Tatt med Canon Eos 400D: ISO 200 f5,6 1/1000. Noen tips om hva som kunne vært bedre? Lenke til kommentar
Vortex Surfer Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Her et bilde jeg tok i Italia av hotel Torre Dei Borboni.Tatt med Canon Eos 400D: ISO 200 f5,6 1/1000. Noen tips om hva som kunne vært bedre? Her tror jeg det ville vært bedre om hovedmotivet ikke hadde vært midtstilt, men heller plassert lenger ned og til høyre - du kan jo forsøke å croppe det til og se hvordan det blir... Synes ellers atmotivet gjorde seg i svart-hvitt Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Her tror jeg det kunne gjort seg med litt lysere forgrunn og litt mørkere himmel, men ikke for mye av det gode. da vil det bare flyte sammen. Jeg ville også prøvd å croppet det litt på venstre siden for å fått til en diagonal linje fra venstre ned mot høyre. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er litt uenige med dere andre, synes bildet passer midtstilt. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 tror det hadde blitt bra om d u kuttet vekk 2/3 av mellomrommet til venstre. altså mellom hotellet og kanten Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Takk for svar, skal prøve (Relativt uerfaren fotograf..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå