kaolla89 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 min enterknapp fungerer ikke, så beklager om det blir en litt sammenklemt tekst Men saken er at jeg har litt lyst til å starte en egen nettbutikk. Jeg bør vel lage en hjemmeside, men jeg tror jeg holder meg til noe enkelt og gratis først.... men jeg er mye på ebay, og det blir solgt mye 'wholesale' der... dvs for eksempel 12 solbriller til en billig penge... 20 piercingsmykker billig osv... Hvis jeg kjøper dette, kan jeg jo selge det selv på min egen nettbutikk, og tjene penger på det. Men de jeg da kjøpte la oss si de 12 solbrillene av, må de ha noe penger tilbake av meg siden jeg har solgt det videre? Eller kan jeg bare kjøpe disse solbrillene og selge de videre uten å fortelle det til den jeg kjøpte de av? Jeg er ikke verdens flinkeste med å lage hjemmesider, jeg kan lage design og sånt gankse fint.. men sånn å legge in ruter der man skal fylle ut adresser og sånn, for så å få det til å bli sendt på mail til meg, får jeg ikke til. Koster det mye å få en som jobber med dette til å gjøre det for meg? Andre tips når det gjelder nett butikker? Lenke til kommentar
pixl Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 min enterknapp fungerer ikke, så beklager om det blir en litt sammenklemt tekst Men saken er at jeg har litt lyst til å starte en egen nettbutikk. Jeg bør vel lage en hjemmeside, men jeg tror jeg holder meg til noe enkelt og gratis først.... men jeg er mye på ebay, og det blir solgt mye 'wholesale' der... dvs for eksempel 12 solbriller til en billig penge... 20 piercingsmykker billig osv... Hvis jeg kjøper dette, kan jeg jo selge det selv på min egen nettbutikk, og tjene penger på det. Men de jeg da kjøpte la oss si de 12 solbrillene av, må de ha noe penger tilbake av meg siden jeg har solgt det videre? Eller kan jeg bare kjøpe disse solbrillene og selge de videre uten å fortelle det til den jeg kjøpte de av? Jeg er ikke verdens flinkeste med å lage hjemmesider, jeg kan lage design og sånt gankse fint.. men sånn å legge in ruter der man skal fylle ut adresser og sånn, for så å få det til å bli sendt på mail til meg, får jeg ikke til. Koster det mye å få en som jobber med dette til å gjøre det for meg? Andre tips når det gjelder nett butikker? Hallo! Har lekt litt med tanken på det selv, kjøpe wholesale og varer i større kvantum i fra Usa og Asia for å videreselge. Problemet er at jeg er student enda og det jeg har lyst til å selge videre koster en del når man skal kjøpe så mange av hvert slag. Så får vente litt. Uansett så er det du som er ansvarlig når du kjøper wholesale og du trenger ikke betale noe mer enn det du betaler da du vinner auksjonen, hvis ikke må det være helt særegne avtaler om at du skal selge på provisjon, og det har jeg ikke sett enda i allefall For å lage slike sider med tilbakemeldingsfunksjon til mailen din så trengs det ikke så mye jobb, du må ha et php-script. Her kan du se hvordan du lager det ( http://www.renaultbiler.no/artikler/vis_ar...php?artid=11442 ) Uansett, hvis dagen kommer at jeg skal fyre opp en nettbutikk, så vil jeg ha en ordentlig en. Noe jeg har kommet over, som virker særdeles interessant er www.vareshop.no . De tilbyr nettbutikkløsninger uten kostnad mot at de får 5% + mva. av brutto omsetning av nettbutikken din. Skal du selge solbriller så synes jeg det virker som et allright tilbud i starten. Nettbutikkene som de har "gitt" til folk ser for øvrig ganske fine ut. Jeg har ikke testet de selv, men det virker da seriøst. Det var noen tips, lykke til Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 All you need my friend, also in Norwegian Burde gjøre susen for din drøm, helt gratis. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå