aspic Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei! Som nokon kanskje har fått med seg er det finale i 71 grader nord i dag, og med dette ynskjer eg dykk skal hjelpe meg litt. Det pågår ein sjåarkonkurranse kor den personen i 71-grader nord som får flest stemmer innan finalen er over vinn 100.000kr. Eg vil de skal stemme på Wenche, sidan ho absolutt fortener å vinne, samstundes som ho kjem frå heimbygda mi Stemme kan dykk gjere her. Det tar deg maks 2 sekund, og du er til stor hjelp! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nei, jeg liker de andre bedre. Daniel Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Det er siste innspurt folkens! Om du ikkje bryr deg i det heile, kan du likevel ta deg 2 sek for nokon andre sin skuld? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Takker Frohman! Stem i veg folkens. Fristen går ut rett før klokka 23.00. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Ser ikke på TV-Norge heller ikke TV3. Bare hvis det går filmer. 71 grader nord bryr jeg meg fint lite om. "Bor" bare 3 grader unna. Unntatt når jeg går på skolen... 62 grader. Endret 8. desember 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Forøvrig trykket. Hva får jeg tilbake? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Absolutt ingenting. Men slike trådar plar uansett hjelpe meir enn å ikkje skrive noko, så kva har eg å tape på det? Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Allerede utført. Flott deltager som fortjener publikumsprisen. Håpte lenge hun ville vinne, men straks jeg så benedicte forsere nettet skjønte jeg at det bare gikk en vei. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Takker for støtta fedtcreme. Såg det ikkje heilt gjekk hennar veg eg òg, då Benedicte minna om reine edderkoppen i nettet. Får håpe det går betre med publikumsprisen! Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 OK, da er stemmen gitt.... Til dere som verken følger med eller er nøytral er det vel fint å kunne hjelpe en forumvenn Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Gjekk ikkje Wenche sin veg dessverre. Takk for all støtte Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Min røst har talt. Kom med oppdateringer da Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Stemte ikke på Wenche iallefall. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Stemmer ikke på noen iallefall. Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 PK vant. Jeg stemte på han. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Stemmer ikke på noen iallefall. Så tøff og ignorant.. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 PK vant. Jeg stemte på han. Vel fortjent. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Stemmer ikke på noen iallefall. Så tøff og ignorant.. Ser jeg ikke på dritten så kan jeg ikke stemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå