kozzo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har tenkt å kjøpe meg en bærbar pc. Jeg er ute etter en pc hvor jeg har tenkt å bruke den bare ren til å SKRIVE og SURFE generelt. Jeg har ikke tenkt å spille eller se på særlig filmer. Er vel mange som kommer til å si at siden du skal surfe osv det, så ta heller en som er enklere. Siden jeg har tenkt å surfe og sånt vil jeg dessuten ha en som er grei nok og som er rask og enkel som ikke støyer veldig mye. Jeg har tenkt på vista home premium som OS. Jeg har tenkt på 2 stykker 1. Dell inspiron 1525 eller 2. Lenovo 3000 N500 Kjenner en som har 1525 og han er ganske fornøyd med den. Vil helst at den skal HDMI og prisen må være maks 5500kr Noen som vett om Lenovoen har HDMI? kan ikke se det på de nett butikkene. På mpx har de salg på Lenovo, men jeg tenker på dell siden de har bedre service. Lurer på hva dere anbefaler? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vil hevde at dersom du velger Lenovo vil du få mer for pengene. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 hviss han tar n500 ja Ja, var nå det jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå