Zeroxk Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da mener jeg ren konsentrat, slik som man får kjøpt i Sverige, bare å tilsette vann eller no. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 På Svinesund (norsk side tror jeg) solgte de noe av det slaget, husker det veldig godt, den juicen var kjempegod. Ikke noe tilsatt, kun ren eplejuice. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da mener jeg ren konsentrat, slik som man får kjøpt i Sverige, bare å tilsette vann eller no. Eple juice konsentrat? Ord delings feil. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) På Svinesund (norsk side tror jeg) solgte de noe av det slaget, husker det veldig godt, den juicen var kjempegod. Ikke noe tilsatt, kun ren eplejuice. Det jeg tror du snakker om her er juice som er fersk-presset uten å ha vært konsentrert, dette selges i Norge i Tines hvite juicekartonger(merkenavn premium elns.). Det aller meste av juice solgt i Norge har blitt konsentrert til en kraftig saft i opprinnelseslandet, frosset ned, og så tint opp igjen her i Norge hvor det blir tilsatt like mye vann som ble fjernet i konsentreringsprosessen. Varmebehandles og voila ut i Norsk butikk. Noen Norske butikker med godt utvalg kan ha Juice konsentrat i frysedisken. Jeg tror også hæren bruker det(ikke at det hjelper deg mye). Alt jeg fant på nettet var med norske bær/frukter og ikke appelsin. Endret 8. desember 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Joney Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eple vet jeg selges, det kan du få på en vanlig matvarebutikk. Det samme gjelder juice. Men konsentrat er jeg litt usikker på. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vet ultra har norsk eplejuice som de selger i 2,5 liters kartonger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå