Gabriel Shear Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 1. Hva blir frakten egentlig? Veier jo trossalt 16 kg! Bestiller fra MPX til 985,- inkl 360 W PSU. 2. Støyer PSU'en? 3. Er det noen plasser jeg får dette kabinette billigere (må være blått) ? 4 Hvilke farge liker dere best? Sort, blå eller sølv? Edit: -h i Chieftech =p Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jeg har selv et svart, men er ei go tid sia jeg kjøpte det, ALLE har en slikt kabinett nå, hvorfor ikke være orginal og heller gå for en annen type kabinett? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Fordi det er best i forhold til pris. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 4 Hvilke farge liker dere best? Sort, blå eller sølv? Edit: -h i Chieftech =p En kamerat har Blått, jeg har Sølv. Synest det er stiligst, men smaken er jo som baken.... mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Er det svarte kabinettet HELT svart? Lenke til kommentar
Budull Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Nei, det sorte Chieftech kabinettet er koksgrått. Jeg lakket mitt sort, og du ser TYDELIG forskjell. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Noen som kan si noe om frakt? Lenke til kommentar
stranden Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 har selv et chieftech.. kjedelig kabinett... fin pris.. god kvalitet... ville heller gått for Xaser III !!!! PS! PSU`en støyer ingenting... vertfall ikke med meg... støyer mer etttersom det blir varmere i rommet.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Når du bestiller så bruker det å stå hvor mye det blir i frakt før du trykker "bekreft" Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Jess.. såg det 105 kr. Det er vist en ting til jeg lurer på som jeg glemte å spørre om - Hvor lange IDE kabler bør jeg _minst_ ha til chieftec fulltower? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 1. Kommer an på hvor du kjøper det. 2. Ja. Men støy er et veldig subjektivt parameter. Jeg synes det støyer, så jeg byttet ut viften med en 19dB Papst. 3. Tilbud på Komplett, kanskje? Matrix, blått, 695. Eller brukt. 4. Svart er koksgrått, ikke kjøp det. Det sølvfargede er pent. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 NAAAJ, synst matrix kabinettet ser stygt ut.. Men hvor lange IDE kabler bør jeg ha? Har ikke sett det sølv kabinettet i reallife, er det mye finere enn blått? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Til fulltower vet jeg ikke. 90 cm bør jo holde. Du trenger ikke så lange kabler til harddiskplassene. Jeg synes sølv er penere enn blått, dessuten matcher det enklere andre farger IMO. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 lian li pc 602usb ikke så alt for dyrt.. å eier hardt vel det er selvsagt smak å behag men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå