alfarnes89 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei, eg har tenkt å selge min PS3 1.gen konsoll til fordel for en 80GB. Grunnen til det er for at eg har lyst å tjene litt penger pluss at eg ikkje trenger Bakoverkompabilitet. PS3´en er kjøpt i England, Liverpool ei uke etter realese. Det følger med 1 kontroll. Har ikke orginal innpakning eller kvittering. Bare lurer på hvor mye eg kan få for denne? Lenke til kommentar
mannimons Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei, eg har tenkt å selge min PS3 1.gen konsoll til fordel for en 80GB. Grunnen til det er for at eg har lyst å tjene litt penger pluss at eg ikkje trenger Bakoverkompabilitet.PS3´en er kjøpt i England, Liverpool ei uke etter realese. Det følger med 1 kontroll. Har ikke orginal innpakning eller kvittering. Bare lurer på hvor mye eg kan få for denne? Tja rundt 1500 kr men jeg kjøper den for 2000 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ikke prøv å lyr fyren da ;p Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bare lurer på en ting, koffor skal du bytte fra 60 til 80? Og vær på vakt for folk som vil gi deg mindre enn det e verdt Lenke til kommentar
mannimons Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bare lurer på en ting, koffor skal du bytte fra 60 til 80?Og vær på vakt for folk som vil gi deg mindre enn det e verdt Alt var bare tull skulle sjekke om han gikk på den! Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kjøp en 80 GB harddisk og smell den inn din nåværende PS3. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Kjøp en 80 GB harddisk og smell den inn din nåværende PS3. Leste du i det hele tatt hvorfor han ville ha 80GB i stedet for 60GB? Edit: Jeg har ikke mye peiling på PS3 og priser, men det er sannsynlig at den er verdt mer enn en 80GB-versjon. Endret 8. desember 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er en fyr som selger uåpnet PS3 60 GB for litt over 3000 på ebay... Men jeg har allikevel sett folk selge for opptil 6000 for den. Da tjener man en god slant penger i så fall. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Versjonen av PS3 med bakovekompabilitet selges jo ikke lengre, så den burde være en god del mer verdt enn de PS3ene man får kjøpt idag, så sant man finner riktig kjøper, som faktisk setter pris på bakoverkompabiliteten. Dog har jeg null peiling på hvor mye man burde få for en. Endret 9. desember 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Kjøp en 80 GB harddisk og smell den inn din nåværende PS3. Leste du i det hele tatt hvorfor han ville ha 80GB i stedet for 60GB? Edit: Jeg har ikke mye peiling på PS3 og priser, men det er sannsynlig at den er verdt mer enn en 80GB-versjon. Ja at han ville tjene litt penger. Men jeg syns man får for lite om man likevel selger for 6000 fordi det er en uerstattelig maskin pr. i dag. Hva med å begynne å jobbe, man får 6000 for underkant 1 mnd hvis man har en kurant jobb. Jeg syns det er ulønnsomt å selge og stemmer for å beholde maskinen. Endret 9. desember 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 @morningstar665: Man kan alltids finne en annen selger, så å selge den for f.eks. ti tusen er derfor lite vits. @alfarnes89: Jeg foreslår at du spør hvor mye den er verdt her, og håpe på at du får et godt nok svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå