lasse_hansen87 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei sann.. Mins jeg hørte en kompis sa engang at man måtte holde ps3 ryddig, osv.. At det er akkurat som en pc, man må ikke gjøre ting feil med den, og må ikke legge inn for mye drit på den, osv.. Stemmer dette? Eller er det bare å installere spill som man kjøper, og spille og ikke tenke på noe annet, så lenge ps3èn funker da selfølgelig.. Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jepp, du kan herje med PS3 så mye du vil ... bare passe på så du ikke går tom for plass...herlig med 320gig PS3 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 okay, så man bør altså ikke rydde opp, og sånn som man må på pc? Ikke reistallere hvis noe skulle klikke osv? At den henger seg for.eks? Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 PS3 kan jo henge en sjelden gang, men aldri opplevd at man må reinstallere... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Du trenger ikke det før det begynner å klikke eller hender noe rart. Det er liten sjanse for det da enten du må legge inn noe drit (ikke vanlige spill altså) og i noen veldig ekstremt få tilfeller kan noen oppdateringer fucke opp systemet eller at du ikke får spilt spill. Men det kan være kjekt å ta en backup hvis du er redd for at noe skal forsvinne. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 okay, så kjekt.. Trudde kanskje man måtte formatere og sånn innimellom jeg.. Men så lenge man bruker vanlige ps3 spill, og sånn så kan man gjøre omtrent som man vil, og bør ikke tenke på formatering og sånn Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvis du merker at det går litt tregere og sånt etter hvert når du har lastet ned mange oppdateringer og patcher til spill kan du formatere for å sjekke om det blir raskere. Men bare å formatere for å formatere er det ingen grunn til Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 okay.. kjekt. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 da kan jeg jo bare spille som en galning da jo, og ikke tenke på å rydde opp ting, osv... deilig gitt... Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Den dagen du trenger å gjøre det med konsoller er hele poenget med de borte. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 For noe tull! At du må "rydde opp" og at system blir tregere etter en stund er jo et Windows-fenomen. Kan ikke se noen grunn til at det skulle være slik på PS3. Du må selvsagt slette ting dersom du får liten plass, men utover det er det absolutt ingen fare! Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Godt å høre, hørte bare en kompis snakket noe om at man måtte rydde opp på den osv jeg, men da driter jeg i det.. speller og koser meg jeg. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå