Vegard_Haug Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Den kriserammede utvikleren og utgiveren risikerer å knekke sammen under gjeld. Les mer Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 En del skrivefeil i denne artikkelen. Skyller? Altså de skyller vann igjennom gjelden som de skylder? Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 De skyller penger? Som i hvitvasking:O Eller er det bare en ny, kreativ måte å frakte penger til kreditorene? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 kan kreve inn et lån på 90 millioner dollar (ca. 638 milliarder kroner) Jøss, enormt mye dollaren var verdt, da. Lenke til kommentar
albions Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 National Amusements, kan kreve inn et lån på 90 millioner dollar (ca. 638 milliarder kroner). Skal vell stå (ca. 638 millioner kroner) Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvordan kan 68 millioner dollar bli til ca 638 milliarder kr har dollaren gått veldig mye opp? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 synes det var en bra artikkel jeg fikk meg noen gode lattere! synd med Midway da :/ Kudos til Vegard Haug for å ha gitt meg en god liten stund på bussen hjem! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jada, vi har fått med oss at det er noen skrivefeil i artikkelen, men det er vel bedre å få en artikkel med skrive feil, enn å ikke få noen artikkel i det hele tatt? Selv synes jeg det er litt artig å se hvordan det går med midway, selv om de ikke produserer noe jeg har noen interesse for. Det er alt for mange spillprodusenter som går dukken nå for tiden. Lenke til kommentar
BurtonGuy Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jaja, d forundrer meg ikke akuratt - så dårlig som de er til å lage spill. Å spille Midways' Stranglehold, foreksempel, er like ille som å stikke en kulepenn inn i øyet... Det går under kategorien "bør ikke prøves". Jaja, d forundrer meg ikke akuratt. Så dårlig som de er til å lage spill. Å spille Midways' Stranglehold, foreksempel, er like ille som å stikke en kulepenn inn i øyet... Det går under kategorien "bør ikke prøves". Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Likte Stranglehold jeg Endret 8. desember 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg og Stranglehold var jo konge! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg og Stranglehold var jo konge! Jeg også, Midway har laget mye rart men samtidig våger de å prøve noe nytt. Stranglehold syns jeg var jævlig underholdende. En av veldig få spill jeg har orket å gjennomføre. Lenke til kommentar
killstuff Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Haha.. Leste artikkelen etter jeg leste kommentarene, og jeg la merke til at alle feilene var rettet opp Selv skulle jeg gjerne ha lest de i artikkelen:lol: Stonemeister; HAHA! Det tror jeg var nattas:p Lenke til kommentar
johncl Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jaja, enda en av de første i bransjen som går dukken, enda det er vel ikke mye igjen av gamle Midway etter eierskiftene. Folk vil vel huske Space Invaders og Pacman som de to store lisensene. Ja hadde de visst litt bedre så hadde de også hatt lisensen på det første Pong som Atari lagde. Those were the days. Lenke til kommentar
dohm Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 jaja care, poenge er at midway går under, akkurat som lucasart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg