Muldpojken Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hei Jeg har nå tenkt å kjøpe meg mitt første DV-kamera. Jeg har fra før et analog mini overvåkings kamera uten recorder. Derfor hadde det vært fint om noen viste om et DV-kamera med analog inngang slik at jeg kunne koble overvåkingskameraet inn på dette. Jeg ser etter et kamera i en prisklasse på ca. 8000 - 10.000 kr. nytt. Mvh. Muldpojken Lenke til kommentar
hopless Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Sony dcr trv 25 8500kr, eller så kommer det vel en nyere variant, dcr trv 30 eller no snart hvis den ikke allerede har kommet Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hei! Jeg har nettop bestilt et utrolig bra kamera i 8000-10000kr klassen. :smile: Det er sony DCRTRV33. Jeg hadde tenkt til å bestille sony TRV25, men den begyner å bli gammel. På sony DCRTRV33 kan du filme med widescreen, noe som er helt nytt! Den har alt du trenger Anders Lenke til kommentar
Jarlandre Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 hei, er du fornøyd med dette kameraet? kan jeg spørre om hvor mye du gav og hvor du kjøpte det? Jarl Andre Lenke til kommentar
hopless Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 På sony DCRTRV33 kan du filme med widescreen, noe som er helt nytt! Anders Kan jo filme med widescreen på kameraet mitt og.... men kjøp heller trv33 istedet for 25, for nyere er som regel best Lenke til kommentar
dragon Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 jeg tenkte også på å kjøpe meg TRV33, men hva heller med Canon MV650i da? Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Har testet diverse sony og canon kamera (ikkje noken av dei nyaste modellar desverre), og mi erfaring er at sony er overlegne på bildekvalitet (som er det viktigaste på eit videokamera), canon får veldi kornete bilde, som faktisk viser på eit vanli tv. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 hvor på nettet selger de TRV33? alle webshop har den som status "ubekreftet" Lenke til kommentar
Muldpojken Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 mi erfaring er at sony er overlegne på bildekvalitet, canon får veldig kornete bilder, som faktisk viser på eit vanli tv. Takk for hjelpen da blir nok mitt første kamera et SONY! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå