Argusblikk Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Hei. Jeg er på utkikk etter en garageband-"klone" til windows. Det er ikke jeg som skal bruke det, men min 13 år gamle søster. Det er viktig at det er mulig å gjøre mye av det samme som i garageband (dvs. mikse musikk og lydklipp som, etter hva jeg har forstått, er tilgjengelig i programmet), og at brukergrensesnittet er enkelt å forstå. Pris er opptil rundt 500 kroner. Jeg håper på et raskt svar Ps: Har sett at det er noe som heter "Acoustica Mixcraft 4", er dette et godt alternativ? Endret 8. desember 2008 av mks1001 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Prøv et gratisprogram som heter Audacity, og se om det fungerer. Hvis ikke, er det sikkert mange som vet mer om studio-software enn meg Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Hei Jeg bruker selv audacity når jeg skal lage ringetoner etc, men det er ikke et slikt program min søster er ute etter. Hun vil ha medfølgende virtuelle instrumenter, lydklipp man kan loope osv. Alt i et enkelt og brukervennlig grensesnitt. Så vidt jeg forstår er det dette hun har forelsket seg i hos GB. Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Selve Windows svar til GarageBand er nok Sequel 2, av Steinberg. Du får det til 800-900 kr. Lenke til kommentar
Bjokko Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har prøvd Mixcraft aucustica 4 dette er ganske likt garageband, men desverre koster dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå