RoMaN Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hei Eg er komt til første brett på Vietcong! Men når eg prøver å skyte dei folka som skyter på meg så reagerer dei ikkje! Eg greier bare å drepe dei med granat! Noen som kan hjelpe meg med dette? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
CIder Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Heia! Tipper du har lastet ned dette spillet.Filene heter tilfeldigvis ikke FLT-VCN1.BIN osv.?? Det finnes en løsning,men den får du nok ikke her.... Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 CIder: hææ ?? Ettersom piratkopiering ikke er tillatt hjelper vi ikke mennesker som har spørsmål angående piratkopierte spill. Og RoMaN har en piratkopiert utgave av vietcong. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Åpne Notepad og skriv inn følgende: PH34R MY 1337 H4XX0R SKILLZ!!!!!!!!!11 Deretter lagrer du fila som AIFIX.txt i Vietcong-mappa di. Når du starter neste gang vil spillet ta med denne fila i oppstarten, og når den skjønner innholdet vil det bli så redd at den oppfører seg normalt. Lykke til! Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ble det ikke nettopp avgjort at man har LOV til og sikkerhetskopiere KJØPTE spill og dvd filmer da?? (ps! sjekk ut www.gamecopyworld.com) CIder: hææ ?? Ettersom piratkopiering ikke er tillatt hjelper vi ikke mennesker som har spørsmål angående piratkopierte spill. Og RoMaN har en piratkopiert utgave av vietcong. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 ossen vet du at han har en piratkopiert spill Jellyfisk? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 ossen vet du at han har en piratkopiert spill Jellyfisk? Fordi mr no-cd patch som følger med fairlight sin utgave "fucker opp" spillet. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 ossen vet du at han har en piratkopiert spill Jellyfisk? Fordi den feilen han beskriver er pga en dårlig crack.. samme som loading-savegame problemet i GTA3 osv.. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Kanskje det er feil i spillet. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 LOL... hjelper ikke folk med "pirat kopierte" spill ??? Er det http://forum.hardware.no eller https://forum.politiet_tar_deg_hvis_du_pira...iratkopierer.no vi er på her??? Og hvordan vet folk at det er pga av dårlige cracks spillet blir fucka.. testet selv ? eller lest en forumpost om det ? hvorfor intressere seg for sånt når samvittigheten er ren som snø ? Lukter dobbelmoralisme lang vei her.... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 din versjon av spillet blei NUKA! dvs.. bad crack.. så.. go home roger... p.s. min piratkopierte versjon av vietcong.. (begge versjonene) virker helt finfint... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 LOL... hjelper ikke folk med "pirat kopierte" spill ??? Er det http://forum.hardware.no eller https://forum.politiet_tar_deg_hvis_du_pira...iratkopierer.no vi er på her??? Og hvordan vet folk at det er pga av dårlige cracks spillet blir fucka.. testet selv ? eller lest en forumpost om det ? hvorfor intressere seg for sånt når samvittigheten er ren som snø ? Lukter dobbelmoralisme lang vei her.... Fordi vi bruker warez hjemme selv så betyr ikke det at det nødvendigvis er lov å omtale her. Nå har det vært endel diskusjoner angående hva som er lov å diskutere her og selv jeg er jammen ikke helt sikker på hva som er "gjeldende lov" for øyeblikket. Problemet begynner vel for alvor når en eller annen "hjelpsom sjel" bestemmer seg for å linke direkte til en crack her.... Lenke til kommentar
picachu Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Sier han som startet tråden noe om warez ?? Hei Eg er komt til første brett på Vietcong! Men når eg prøver å skyte dei folka som skyter på meg så reagerer dei ikkje! Eg greier bare å drepe dei med granat! Noen som kan hjelpe meg med dette? Takk på forhånd! nada nada nada Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Sier han som startet tråden noe om warez ?? Hei Eg er komt til første brett på Vietcong! Men når eg prøver å skyte dei folka som skyter på meg så reagerer dei ikkje! Eg greier bare å drepe dei med granat! Noen som kan hjelpe meg med dette? Takk på forhånd! nada nada nada Jo.. det gjør han. For den feilen han har skjer bare med warez versjonen/cracken som fairlight la med på cd 2. Hadde han kjøpt spillet ville det funket helt supert. :wink: Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 ....... Bra argument, jeg gir meg Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Sier han som startet tråden noe om warez ?? De fleste vet dette ettersom problem som denne har vært opp mange ganger før hvis jeg ikke husker feil og man har funnet ut at denne feilen kommer av en dårlig crack. Derfor kan man si at tråden er om warez. Enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå