comb-over Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Satt å spilte litt her om dagen, og så blei skjermen grå. Restarta pc'n og ingenting skjedde. Venta så i nokre minutter og starta den på nytt, når påloggings vinduet i windows kom fram, blei skjermen grønn og ingenting skjedde. Etter det har ikkje pc'n funka i det heiletatt. Skjermen får ikkje signal og "oppstarts pipet" har endra seg. Regner med at det er en eller fleire komponenter som har tatt kvelden. Skjermen funker(testa den på laptop'n) Nokon som har anelse om kva som har skjedd? Er det skjermkortet, hovedkortet eller minnet som har slutta å fungere? Skjermkort: Asus 8800GTS Hovedkort: Gigabyte et eller anna Minne: 2Gb Geil et eller anna Cpu: core 2 duo E6600 Kor og korleis bør eg evt starte med feilsøkinga? Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei. Se om du får lånt deg et skjermkort med noen. Høres ut som det kan være skjermkortet eller hovedkortet. Skjermkortet er enklest å prøve å bytte. Lenke til kommentar
comb-over Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Hei. Se om du får lånt deg et skjermkort med noen. Høres ut som det kan være skjermkortet eller hovedkortet. Skjermkortet er enklest å prøve å bytte. Takker for svar. Kva er best? -Teste skjermkortet mitt hos en kompis eller teste skjermkortet hans hos meg? Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Begge deler Virker skjermkortet hos kompisen er det noe annet i pc'en din som er gåent. Virker derimot pc'en som normalt med kompisen sitt skjermkort vet du hva feilen er:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå