oleunder Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg vurderer å kjøpe meg MP3-spiller og har av den grunn ikke bruk for den gamle minidiscen min. Jeg har tenkt til å selge den, men jeg vet ikke hvilken minstepris jeg skal sette. Forslag? Minidiscen er en Sharp MD-MT15H(S) (bilder er i linken under) Den er i perfekt stand. Hvis jeg selger den vil det følge med orginal eska, instruksjonsbok og selvsagt minidiscen. Øretelefonene er desverre ødelagt. Den har ikke longplay Kom med en pris som dere ville gitt hvis dere skulle kjøpe en minidisc. http://www.geocities.com/oleau/minidisc.html Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Kall meg kip, men jeg tror ikke jeg hadde betalt mye mer enn 600-800 kr. Nå vet jeg ikke ordinærpris på din spiller, men jeg har en sony mz90 selv, og den tror jeg jeg hadde fått enda mindre for. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 max 1000lappen.. og det er absolutt max Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Min første MD (med opptak) var en Sony et eller annet, første generasjon. Kostet tre lapper, jeg solgte den i perfekt stand for en tusing uten problem. Din er Sharp, jeg har aldri vært begeistret for det merket (sorry, henger igjen etter "gamle dager"). Det at øreplugger ikke følger med er ikke noe problem da jeg ville brukt noe annet uansett. Jeg ville betalt 500,- for den, ikke mer. Dette er en type produkter som opplever en god del støt og slag i.o.m. at det er så portabelt. Du vet aldri om noe går i stykker kort tid etter at du har kjøpt den. Så jeg foretrekker å kjøpe slikt nytt med full garanti, og Sony. Men prøv ihvertfall å selge den for 6-800,-. Max 800,- ville jeg sagt. Hva er nyprisen? Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 hmm. prisen kommer helt an på hva slags type opptaksmåter det er på. faller kraftig i pris når det mangler longplay. sharp er ikke så anerkjent som f. eks. sony så den vil ikke holde seg så stabil i pris. altså meget vanskelig å si pris. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg vurderer å kjøpe meg MP3-spiller og har av den grunn ikke bruk for den gamle minidiscen min. Jeg har tenkt til å selge den, men jeg vet ikke hvilken minstepris jeg skal sette. Forslag? Minidiscen er en Sharp MD-MT15H(S) (bilder er i linken under) Den er i perfekt stand. Hvis jeg selger den vil det følge med orginal eska, instruksjonsbok og selvsagt minidiscen. Øretelefonene er desverre ødelagt. Den har ikke longplay Kom med en pris som dere ville gitt hvis dere skulle kjøpe en minidisc. http://www.geocities.com/oleau/minidisc.html Når denne modellen var ny, kosta den 999kr i byen (Oslo). Så 500kr, er absolutt max! Lenke til kommentar
oleunder Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Tror nypris var på rundt 1500, men den sank nok fort til rundt 1000 lappen, som tidligere nevnt. Men jeg regnet ikke med å få mer for den enn 500, så hvis jeg får mer er jeg kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå