Gå til innhold

Hvor mye få jeg for minidiscen min?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg MP3-spiller og har av den grunn ikke bruk for den gamle minidiscen min.

Jeg har tenkt til å selge den, men jeg vet ikke hvilken minstepris jeg skal sette. Forslag?

Minidiscen er en Sharp MD-MT15H(S)

(bilder er i linken under)

Den er i perfekt stand.

Hvis jeg selger den vil det følge med orginal eska, instruksjonsbok og selvsagt minidiscen. Øretelefonene er desverre ødelagt.

Den har ikke longplay

Kom med en pris som dere ville gitt hvis dere skulle kjøpe en minidisc.

http://www.geocities.com/oleau/minidisc.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min første MD (med opptak) var en Sony et eller annet, første generasjon. Kostet tre lapper, jeg solgte den i perfekt stand for en tusing uten problem.

Din er Sharp, jeg har aldri vært begeistret for det merket (sorry, henger igjen etter "gamle dager"). Det at øreplugger ikke følger med er ikke noe problem da jeg ville brukt noe annet uansett.

Jeg ville betalt 500,- for den, ikke mer. Dette er en type produkter som opplever en god del støt og slag i.o.m. at det er så portabelt. Du vet aldri om noe går i stykker kort tid etter at du har kjøpt den. Så jeg foretrekker å kjøpe slikt nytt med full garanti, og Sony.

Men prøv ihvertfall å selge den for 6-800,-. Max 800,- ville jeg sagt.

Hva er nyprisen?

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kjøpe meg MP3-spiller og har av den grunn ikke bruk for den gamle minidiscen min.

Jeg har tenkt til å selge den, men jeg vet ikke hvilken minstepris jeg skal sette. Forslag?

Minidiscen er en Sharp MD-MT15H(S)    

(bilder er i linken under)

Den er i perfekt stand.  

Hvis jeg selger den vil det følge med orginal eska, instruksjonsbok og selvsagt minidiscen. Øretelefonene er desverre ødelagt.

Den har ikke longplay

Kom med en pris som dere ville gitt hvis dere skulle kjøpe en minidisc.  

http://www.geocities.com/oleau/minidisc.html

Når denne modellen var ny, kosta den 999kr i byen (Oslo).

Så 500kr, er absolutt max!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...