Intern Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Auzentech annonserer X-Fi Forte 7.1 med PCI Express x1-grensesnitt. Les mer Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg bestilte Prelude over nett fra USA og er godt fornøyd med både kortet og prisen jeg fikk (dog med dollaren rundt 5). Synd Auzentech ikke har norsk distributør. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvordan er Auzentech ift Creative mtp kvalitet i spill (og generelt for den saks skyld)? Er disse verdt pengene? Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Creative hardware på annet merke. Det inkluderer vel drivere av ekte Creative kvalitet... Rettet mot audiofile uten engang RCA, hah Lenke til kommentar
josef_stalin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 En Creative-killer som bruker Creative lydbrikke? Tror ikke Creative går konkurs med det første hvis det fortsetter slik... Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Hvordan er Auzentech ift Creative mtp kvalitet i spill (og generelt for den saks skyld)? Er disse verdt pengene? Auzentech X-FI Prelude er etter min mening det klart beste Spill/musikk kortet, og forskjellen til et Creative X-FI er til tider skummelt stor, ta dette fra en som har testet det meste... Asus Xonar kortene er dyrere og spesiellt gode til musikk, men taper endel på spill, og kan være alternativer for de som kun spiller singelplayer og/eller lite spilling. Nå koster Prelude litt mindre enn Creatives dyrere X-FI modeller, og mtp dette er det et røverkjøp til 1400,-. At man kan bytte Opamps og få akkurat den lydkvaliteten lommeboka tillater, er jo en fin egenskap, men lyden er meget god med orginalene, spesiellt stor forskjell i spill mot Creative X-FI.. Endret 8. desember 2008 av Ourasi Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tingen med creative er vel at hardwaren ikke er søppel, det er den elendige driverstøtten som er. Hvis auzentech har fått skrive egne drivere til kortene, så er det jo muligheter for riktig så bra løsninger her da... Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg bestilte Prelude over nett fra USA og er godt fornøyd med både kortet og prisen jeg fikk (dog med dollaren rundt 5). Synd Auzentech ikke har norsk distributør. NetShop har Prelude på lager, og hatt det en stund nå: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=106932 Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tingen med creative er vel at hardwaren ikke er søppel, det er den elendige driverstøtten som er. Hvis auzentech har fått skrive egne drivere til kortene, så er det jo muligheter for riktig så bra løsninger her da... Driverne til Auzentech er nok basert på Creative, med litt ekstra egenskrevet som alternativer, og ganske greit å kvitte seg med Creative servicene og oppstarts *.exe'ene...... Fungerer uten noe ressursbruk, og bare å starte apps for forandring av innstillinger.. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har ikke hatt noen problemer med diverene hverken på XP eller Vista 64. Jeg har ikke audiofil-ører, men jeg opplever lyden som veldig bra. Slikt sett angrer jeg ikke på at jeg kjøpte det. Det er imidlertid ikke noe must have for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå