Gå til innhold

Nytt headset, 200kr, luket, forslag?

Pizzaen

Anbefalte innlegg

Hei :)

For 2-3 år siden kjøpte jeg meg et Icemat Siberia Headset som er noe av det beste kjøpet jeg har gjort tror jeg. Komforten var utrolig deilig og jeg kunne sitte i flere timer med det på uten at jeg merket det nesten. Kvaliteten var utrolig bra, som sagt så har det holdt i 2-3 år med røff behandling. Lydkvaliteten var også utrolig bra.

Så, nå er det ødelagt og jeg er ute etter ett nytt headset, viss jeg hadde hatt litt mere penger så hadde jeg gladt kjøpt det gammle på nytt, men har lite penger for tiden (finanskrise :p) så budsjettet er på 200kr.

Det jeg er ute etter er god lyd, god komfort, god kvalitet ;) Skall bare brukes til og spille pc spill og høre på litt musikk fra min bærbare pc så at det tar mye strøm er ikke noe nøye. Lydisolasjon er heller ikke noe nøye siden jeg kommer bare til og sitte på et rom langt fra andre lyder og støy. Liker også at headsetett er luket, altså at det ikke bare ligger over øret, men at det dekker hele øret.

Edit: Det trenger ikke og ha mikrofon og det skall ikke være trådløst.

Noen som har noen forslag?? :)

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se på Clas-Ohlson, du kan neppe bestille fra nettet da frakten gjør at det overstiger 200 nesten uansett hvor mye hodetelefonene koster.. Du får desverre ikke noe særlig gode hodetelefoner for den prisen. Røsk med deg noe skvip fra Clas, og bruk de til du har mer penger.;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...