Chaqwa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hater slik type opprør. Handler ikke om gutten, nå handler det om å drive faenskap. Det blir litt som på facebook grupper: "Gruppa for dem som hater politiet." Det er "inn" å hate politiet akkurat som det er å skrive M$ istedenfor MS (Microsoft). Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå er situasjonen i Hellas noe helt annet enn tullegutter her hjemme som sier "snut er ut" Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå er situasjonen i Hellas noe helt annet enn tullegutter her hjemme som sier "snut er ut" Helt riktig. Det er en fantastisk useriøs sammenligning. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men det forsvarer ikke det enorme hærverket som har skjedd i samfunnet. De ramponerer forretninger og offentlige bygg om kvelden/natten, så går de hjem og legger seg. Så får noen andre ta ansvaret og rydde opp etter deres faenskap dagen etter. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei, det forsvarer det ikke. Men de har en helt annen politisk kultur enn her i Norge. Og som sagt, det er ikke bare pøbler og radikale som ødelegger. Andre demonstrere fredlig og det har vært massive streiker i landet. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Sant nok. Fikk bare det inntrykket av opprøret at politiet generelt er roten til alt vondt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Sant nok. Fikk bare det inntrykket av opprøret at politiet generelt er roten til alt vondt. Fascistpolitiet i Hellas er noe helt annet enn det relativt fredelige og rettferdige politiet vi har her til lands. Siste nytt er at politiet i Hellas skal ha forsynt fascistgrupper med tåregassgranater ... Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Og det kommer selvfølgelig fra en objektiv kilde? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Si meg, var politiet korrupt og jævlig når de kastet ut okkupantene i København? Nix. Men jeg må si det virket som om det rettslige etterspillet tenderte mot korrumpering av rettslige prinsipper. Når man leverer fra seg 50 ungdommer med en polititjenestemanns signerte rapport om at alle 50 hadde gjort seg skyldig i "vold, opptøyer, herværk og ulovlig forsamling" eller noe i den duren, og det så vidt meg bekjent kommer domfellelser på bakgrunn av slike 'beviser', da mener jeg det tenderer mot en korrumpering av rettsvesenet. Politiet som fulgte orde var derimot ikke korrupte. Å angripe politi er en uting, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå