echo221 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hellois! Jeg er litt sur på stebroren min fordi han gikk inn på Dataen min å lagra en fil som gjorde at en melding der det står "DU ER IDIOT!!". Fikk det vekk da, men nå er det krig... Finnes det noe som gjør at jeg kan gå inn på dataen hans gjennom nettverket (Trådløst)? Så kan jeg sjekke hva han har kikka på internett osv. Ett eller annet? Kan jeg også legge inn ting på dataen hans som gjør at jeg kan ha litt "kontroll"? Har hørt om en orm man kunne legge til som het "sub7", men så spooky vil jeg ikke være. Det hørtes litt for "hackelig" ut. Dette er for moro skyld, ingen skade skal skje. Lenke til kommentar
Booth Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Du kan jo eventuelt snike deg inn på rommet når han er ute og innstallere vnc, så innstalerer du vncviewer på din maskin, da kan du hvertfall herje litt når han ikke sitter foran maskina. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 KAn du ikke bare snike deg inn på PCen hans en dag ha ikke er hjemme og så legge inn gode gamle NetBus ? da kan du jo gjøre litt av vært når han sitter på dataen. men husk å fjærn det etter en stund da. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Eller for å sette prikken over i'en, så napper du ut CPUen hans (og gjerne låser kabinettet hvis mulig) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hva er spooky med sub7? Set opp en serverfil med passord, og installer den på PC-en hans. Da har du full kontroll... Syb7 er ikke en orm, det er et program - som faktisk kan brukes på nyttige måter også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg