mrTii Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 GRATULERER ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar
mESA Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer til de som vant. Men er det 1/3000'delssjanse for at jeg vinner på hver luke. Så skal jeg faen meg vinne på alle de 24 til neste år! God jul og godt nyttår til alle på gamer.no, i dag er det nyttårsaften Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Beli ikke no' i år heller da! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg synes man burde kvotere inn kvinner, innvandrere og homofile som vinnere i slike lotterier. På lista her er det bare menn med norske navn! Sånn kan vi ikke ha det i Norge! >:-I Nei, for å være seriøs. Neste år synes jeg medarbeidere i nettverket skal få delta. I hvert fall de som bare jobber i prisguiden - for prisguiden har ingen julekalender! Om ikke det er mulig, kan dere la broren min få delta igjen? xD Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg synes man burde kvotere inn kvinner, innvandrere og homofile som vinnere i slike lotterier. På lista her er det bare menn med norske navn! Sånn kan vi ikke ha det i Norge! >:-I Nei, for å være seriøs. Neste år synes jeg medarbeidere i nettverket skal få delta. I hvert fall de som bare jobber i prisguiden - for prisguiden har ingen julekalender! Om ikke det er mulig, kan dere la broren min få delta igjen? xD Da synes jeg at prisguiden bør skaffe seg sin egen kalender der bare medlemmer fra prisguiden kan delta! snakker vi luke 1: "I dagens luke kan du vinne 2 sider med de beste prisene for Xbox 360 Elite! Enjoy!" Neida bare troller, men er svært nysgjerrige på hva dere kan tilføre denne tradisjonen. og jo flere jo bedre! Endret 2. januar 2009 av Morten Porten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg