Bruker-93156 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ta det rolig, jeg skriver ok norsk, men noen ganger skriver man litt som man sier det for å få fram en annen effekt Det er ikke komma etter ":-)". Lenke til kommentar
skolber Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Mitt råd er å beholde kameraet, og heller kjøpe noe svindyrt glass. På den måten får du mere for pengeneda du får gleden av å eie både et bra kamera og bra objektiv. Kjøp også et bra stativ og en god pc-skjerm. Når det gjelder hva andre bruker penger på, så kan jeg si at det er faktisk et fritt land vi bor i. MR.olsen: konsentrer deg mere om skolen.At du ikke leser i forkant av prøver tilsier at heller ikke du prioriterer dine ressurser 100% rett. La oss som er noen år eldre enn deg kose oss med pengene våre. Det blir din tur også engang. Dette er ikke for å provosere. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Mitt råd er å beholde kameraet, og heller kjøpe noe svindyrt glass. På den måten får du mere for pengeneda du får gleden av å eie både et bra kamera og bra objektiv. Kjøp også et bra stativ og en god pc-skjerm. Når det gjelder hva andre bruker penger på, så kan jeg si at det er faktisk et fritt land vi bor i. MR.olsen: konsentrer deg mere om skolen.At du ikke leser i forkant av prøver tilsier at heller ikke du prioriterer dine ressurser 100% rett. La oss som er noen år eldre enn deg kose oss med pengene våre. Det blir din tur også engang. Dette er ikke for å provosere. For å si det slik, jeg fikk 6 Så har nok gjort leksa tidligere bra nok Dere skal få kose dere med utstyret deres, så koser jeg meg med bildene mine, sounds ok? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dere skal få kose dere med utstyret deres, så koser jeg meg med bildene mine, sounds ok? Det poenget er det bare jeg som kan bruke. Slutt å stjele mine gode poenger . Og jeg er gammel nok til å få lov til å bruke pengene mine selv... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg kan bruke det, for hver gang jeg ser på et av mine beste fluebilder reiser junior seg, og det må da bety noe... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg kan bruke det, for hver gang jeg ser på et av mine beste fluebilder reiser junior seg, og det må da bety noe... Det betyr vel egentlig at du syk. Alvorlig syk Tom PS. Alternativt, ung og kåt Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Det får være grenser for kåthet. Det virker som om saubønder i Nord-Trøndelag bør være på utkikk etter kåte gutter med rompa i været ute på marken, for det er et spørsmål om tid før unge Olsens hormoner krever noe mer enn fluef****er . Endret 13. desember 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå