Gå til innhold

Skal oppgradere fra D80 og trenger hjelp ang. DX og FX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt råd er å beholde kameraet, og heller kjøpe noe svindyrt glass. På den måten får du mere for pengeneda du får gleden av å eie både et bra kamera og bra objektiv. Kjøp også et bra stativ og en god pc-skjerm.

Når det gjelder hva andre bruker penger på, så kan jeg si at det er faktisk et fritt land vi bor i.

MR.olsen: konsentrer deg mere om skolen.At du ikke leser i forkant av prøver tilsier at heller ikke du prioriterer dine ressurser 100% rett. La oss som er noen år eldre enn deg kose oss med pengene våre. Det blir din tur også engang. Dette er ikke for å provosere.

Lenke til kommentar
Mitt råd er å beholde kameraet, og heller kjøpe noe svindyrt glass. På den måten får du mere for pengeneda du får gleden av å eie både et bra kamera og bra objektiv. Kjøp også et bra stativ og en god pc-skjerm.

Når det gjelder hva andre bruker penger på, så kan jeg si at det er faktisk et fritt land vi bor i.

MR.olsen: konsentrer deg mere om skolen.At du ikke leser i forkant av prøver tilsier at heller ikke du prioriterer dine ressurser 100% rett. La oss som er noen år eldre enn deg kose oss med pengene våre. Det blir din tur også engang. Dette er ikke for å provosere.

For å si det slik, jeg fikk 6 ;)

Så har nok gjort leksa tidligere bra nok ;)

Dere skal få kose dere med utstyret deres, så koser jeg meg med bildene mine, sounds ok?

Lenke til kommentar

Det får være grenser for kåthet. Det virker som om saubønder i Nord-Trøndelag bør være på utkikk etter kåte gutter med rompa i været ute på marken, for det er et spørsmål om tid før unge Olsens hormoner krever noe mer enn fluef****er :grin: .

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...