Leo_Khenir Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 For å få poeng med dama ... Singstar uten tvil Singstar utgår da vi planlegger å kjøpe Lips til Xboxen Men ellers godt svar Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gå for Uncharted du, og kanskje Ratchet & Clank: TOD til dama. De liker gjerne plattformspill med søte hovedfigurer! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nå bør du lese anmeldelsene av lips og singstar ett par ganger før at du bestemmer deg. Singstore begynner å bli meget bra nå, trådløse mikrofoner kommer over nyttår. Singstar har kanskje bedre community funksjoner. Men har ikke testet lips, men ville bare at du skulle se på de 2 valgene du har før at du bestemmer deg. Burnout paradise kan du kjøpe direkte fra PS store for litt over 200 kr, det er mye innhold for pengene. Ellers så synes jeg du burde få med deg Uncharted. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Vi har uansett Singstar liggende til PS2, så det er kanskje ikke det som står øverst på lista. Veit dama har sikla på Lips ei stund, og det blei ikke bedre av at jeg dro xboxen i hus, for å si det sånn... Tror nok det nå står mellom Uncharted (50%) og Resistance 2/Burnout Paradise (25% hver) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Uncharted uten tvil. Du får det billigere i platinum utgave nå også. det er som en ca. 8 timers fantastisk lang film der du styrer hovedpersonen. Spillet er såpass bra og spennende at dama di kan hade det gøy bare ved å se på. Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 du kan jo få med dama i resistance 2 (splitscreen i online modus) Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Vi har uansett Singstar liggende til PS2, så det er kanskje ikke det som står øverst på lista. Veit dama har sikla på Lips ei stund, og det blei ikke bedre av at jeg dro xboxen i hus, for å si det sånn... Tror nok det nå står mellom Uncharted (50%) og Resistance 2/Burnout Paradise (25% hver) Om du har det så kan du jo faktisk kjøpe bare singstar ps3 platen for 200 kr på absoluttspill.no. En patch kommer straks som vil gjøre det mulig for deg å spille av alle dine singstar ps2 plater i spillet. Mikrofonene til singstar på ps2 kan du også bruke, til du ser deg råd til å kjøpe de trådløse som kommer om 1 måned. Gå for uncharted og burnout på psn. Det blir ca 300 kr for uncharted fra absoluttspill og 249 kr for burnout på ps store. 549 kr og det er mye spill for pengene. Endret 8. desember 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 du kan jo få med dama i resistance 2 (splitscreen i online modus) Resistance og splitscreen med dama utgår, hun liker ikke sånne type spill. (mtp at hun ba meg slå av Gears of War2-traileren med meldingen "herreGUD, slå av det DER da") Lener KRAFTIG mot Uncharted nå Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Anbefaler også Uncharted. Du spiller, mens dama di sitter ved siden av og tror hun ser på film Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det noe poeng å vurdere mer nå Leo_khenir? kjøpt deg Uncharted og kos deg med det:) du vill ikke angre:D Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 anbefaler deg å sjekke http://www.play.com/Games/PlayStation3/6-/TopSellers.html her finner du flere de nevnte spillene (blant annet uncharted)....til 15 pund rett hjem i postkassa di ikke nødvendig å bare kjøpe 1 spill når du kan få 2 for prisen av 1 på nettet (sammenliknet med å kjøpe i butikk i noreg)! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Følg Urge's forslag med Uncharted og Burnout Paradise. Uncharted er en fantastisk opplevelse i en kombo av film og spill mens Burnout Paradise er flat pedal i en stor og åpen by med de råeste fantasi-bilene du kan tenke deg! 550 for to slike spill, RØVERKJØP! Men om dama di til slutt går med på det, må du skaffe Resistance 2 i fremtiden, råeste shoteren PS3 kan by på pr dags dato. Ellers er Ratchet & Clank-serien noe å titte på, platform som flere damer har digget, det kan flere her på forumet fortelle! Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 PixelJunk Monsters kan ikke gå unevnt når det er snakk om gaming med dama. 2player strategi for 40-70kr. Sikkert 10 timer spilletid for deg og dama. Safe bet. Ellers så ville jeg ALDRI trodd at en dame har tolmodighet til å sitte å se på at du har det gøy med Uncharted i 8 timer. Men du bør kjøpe spillet likevel. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva er egentlig PixelJunk-spillene for noe? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva er egentlig PixelJunk-spillene for noe? Det er en serie med enkel og flott idè som er gjennomført med en enkel design/grafikk. PixelJunk-spillene kan kun kjøpes på PS Store for en billig penge (40-50kr.). Serien er på 3 spill: PixelJunkEden, PixelJunkMonsters og pixelJunk racers. Disse spillene er noe av det beste ps store har å by på og viser at enkle ideèr kan gjennomføres til noe veldig bra! Noe for alle, med andre ord. Ta et søk på google så finner du flotte bilder. Demoer av samtlige er også å finne på ps store! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 jeg vil foreslå mirrors edge også, noe som dama kanskje også vil prøve, ett genialt spill, høy gjenspillingsverdi Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Da bestemte jeg meg Blir Uncharted: Drake's Fortune som jeg kjøper sammen med boksen. Så blir det vel utvidelse av samlingen etterhvert Mtp at jeg har 25 spill til Xbox 360 så er det vel på tide å starte med noe nytt snart Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Du vil ikkje angre Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Uncharted er et utrolig sjarmerende spill som du kommer til å like godt. Dersom du ikke har bestilt deg det alt, så koster det kun 15£ fra PLAY.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå