Gå til innhold

[LØST]Skal kjøpe PS3 - hvilket ENE spill bør jeg ha?

Leo_Khenir

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg og dama spleiser på PS3 som julebursdagsgave til oss begge to.

Skal kjøpe med Little Big Planet i tillegg, men skal ha ETT spill til;

Hvilket bør jeg kjøpe da? Jeg er mere shooter-gamer (det er dama som skal ha LBP), så kom med forslag til gode spill.

Dere trenger IKKE nevne følgende spill, som jeg har til X360:

GTA IV, CoD4, Mass Effect, Fallout3, FEAR, Assassin's Creed, Army of Two, BF:BC, Kane & Lynch, Frontlines: FoW.

Ei heller trenger dere å nevne MGS4, da jeg ikke har vært borti serien før. Liker ikke å "komme inn" i spillserier på denne måten.

Nevner dere noen andre jeg har sier jeg fra ;)

LØST: Går for Uncharted: Drake's Fortune

EDIT: La til flere spill/løsningen

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mgs4 ja, det holder en god stund siden du bare skal ha ett til.

eventuelt et bilspill imed at dere er 2 så er det alltid gøy å spille med noen, er ikke sånn multiplayer muligheter på mgs4, kun online.

Mjoo, har vurdert et bilspill, men jeg er ikke sånn kjempefan av bilspill, hverken på konsoll eller pc lenger. Med mindre noen nevner et som er styggbra, da?

Lenke til kommentar

Ville ha gått for Uncharted, eller kanskje et resistance spill..

MGS4 er sikkert konge for de som har fulgt med på serien, men har du ikke ville jeg holdt meg unna. Kjøpte spillet selv uten at jeg har spilt de tidligere spillene og det var en nedtur. Alt for lite spilling, alt for lange film seq med alt for mange referanser til tidligere spill som kun gjorde det forvirrenede.

Lenke til kommentar

Tror også jeg hadde droppet COD5, da det faktisk var en stor nedtur for meg etter COD4. Uncharted er vel et sikkerstikk, men kanskje litt kort. Er uansett et utrolig morsomt og engasjerende spill som du har stor glede av så lenge det varer. MGS4 er litt "elsk eller hat" spill. Jeg hadde aldri spilt MGS før MGS4, men storkoste meg med spillet allikevel, så alle cut-scenene og fulgte godt med. Det er game-of the year for min del.

Siden du er så usikker ville jeg gått for Uncharted, da det er et spill jeg tror det er vanskelig og ikke like. Liker Resistance 2 jeg også, men føler ikke det er like morsomt, og det gir meg ikke den fine eventyrlysten Uncharted gav meg.

Burnout Paradise er forresten også kjempemorsomt. Arkadepreget bilspill som har underholdt meg i 60 timer (Noe bilspill sjeldent gjør med meg).

Endret av mnorm
Lenke til kommentar

Ville uten tvil ha gått for Uncharted. Hollywood-story som dama din kan følge med på mens du spiller :-)

Ellers kunne kanskje Motorstorm Pasific Rift vært noe? Heftig bilspill med lav inngangsterskel med splitscreen for opptil 4 personer.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt mgs4 uten å nøle..Det er et helt fantastisk spill som alle burdde spille igjennom iallefall 1 gang:P

Men som du sier så er det jo litt dumt at du ikke har vært borti de tidligere mgs spillene. Så det beste for deg om du er usikker om du liker mgs4 eller ikke er å gå for Uncharted:) Konge spill det også:D

Lenke til kommentar

Det er ingen multiplayer del på Uncharted, men skal du finne alle skattene og spille det gjennom på aller vanskligst bruker du mer enn 8 timer. Fullfører du spillet på vanskeligste nivå, kan du spille det speilvendt og med en annen figur etterpå. I tillegg er det mange Trophies som kan forlenge levetiden på spillet.

Spillet er utgitt i billigutgave av Sony. Gamezone har det f.eks. til 299,- spenn, noe det uten tvil er verdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...