RBW Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Den første uken av desember 2008 er et tilbakelagt stadie. Her er vinnerne i julekalenderen for disse dagene. Les mer Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 NEEEEEI! Ikke navnet mitt her heller! Men uansett, gratulerer til vinnerne! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Eyy! Jeg vant nesten Fornavnet mitt var jo der Anyway, gratulerer til vinnerne! ___________________________________________________________________ Edit: Tenkte jeg skulle bruke annledningen til å stille noen spm; Er det slik at den brukeren/personen dere trekker ut får en mail dagen etter konkuransen? eller er det slik at man må vente i "spenning" til dere "frigir" det til "allmenheten"? Og en ting til: Det hadde vært litt skøy om dere kunne ha postet hvor mange som hadde deltatt, og hvor mange som hadde rett svar osv. Bare en tanke mX Endret 8. desember 2008 av mX Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Alt går etter planen... Jeg skal vinne luke 24! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Idioter hele gjengen! Hvor vanskelig kan det være å trekke meg ut?!?!? Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Store muligheter for at jeg sulter ihjel før jul. Ha det på samvittigheten dere i hw. Et skjermkort eller en strømforsyninig kan forlenge liv vettu :| Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vant ikke Grattis til vinnerne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vant ikke nå heller nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kvifor er eg ikkje overraska over at eg ikkje vant? :o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kvifor er eg ikkje overraska over at eg ikkje vant? :oFordi det er så mange som deltar selvsagt. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Støtter oppunder forslaget om å inkludere hvor mange deltakere og antall riktige svar Ellers er luka den 24. reservert til meg Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Store muligheter for at jeg sulter ihjel før jul. Ha det på samvittigheten dere i hw. Et skjermkort eller en strømforsyninig kan forlenge liv vettu :| Hihi, vant strømforsyninga de:P Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 På den ene siden er det synd at ikke navnet mitt dukket opp, men på den andre siden regner jeg med jeg stikker av med storgaven den 24! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vant heller ikke Men får trøste meg med at JEG vinner luke nr. 24. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nahai, dere tar feil alle feil! Den 24. er nemlig MIN! Anyway, gratulerer til de av dere som vant nå Lenke til kommentar
krispo-runar Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vant nok ikke denne gangen heller:) Men det er jo ok, artig å delta og GRATTIS dere som vant:) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det slik at vis du vinner, så kan du ikke vinne igjen? Jeg får håpe på lykke de neste lukene. Ble ikke noe på meg første uka. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nahai, dere tar feil alle feil! Den 24. er nemlig MIN! DU tar feil! Den 24 er min! Og bare MIN! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 kaller dibs på luke 24 så! ingen kan overgå dibs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå