3ra Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei, har noen spørsmål som jeg håper noen kunne hjulpet meg litt med! Først og fremst, går siste året på videregående skole, Studiespesialiserende Formgivningsfag. Så har jeg jo som veldig mange andre tenkt over hva som skjer etter dette. For en stund tilbake fant jeg et nettsted som hadde et halv års kurs/undervisning på grafisk design. Denne siden så veldig bra og seriøs ut. Hadde offisiell støtte fra statens lånekasse etc. Prisen lå vel på 30.000kr om jeg ikke husker feil også. Ideen var slik at man fikk oppgaver og og undervisning over nett. Og man kunne være hvor man ville i verden. Dessuten stod det at man var klar til å gå i jobb etter kurset, noe som gjør at dette høres ut som grundig undervisning. Så til problemet, finner ikke denne nettsiden igjen noen sted. Har googlet ganske så mye i håp, men finner det ikke. Så, noen som vet om noe lignende/samme siden ? Er ikke ute etter små kurs, men noe ala det jeg forklarte over. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Du burde ta en kikk på svenske nettstudier på www.studera.nu og se om du finner noe interessant. Alt er helt gratis, også for nordmenn! Lenke til kommentar
3ra Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Du burde ta en kikk på svenske nettstudier på www.studera.nu og se om du finner noe interessant. Alt er helt gratis, også for nordmenn! Sjekket det ut, men fant ikke noe særlig. Av en eller annen grunn finner jeg bare vanlige skoler, selv om jeg søker på fjern undervisning. Hmm.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det stemmer. Alt er i regi av vanlige høyskoler og universiteter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå