kilogram Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Microsoft gjør sitt inntog i tekstilindustrien, og skal selge t-skjorter. Les mer Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Da mangler de bare dagligdagsforettninger, så har de monopol på alt =) Lenke til kommentar
ryback Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Du mener kanskje dagligvare? Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Microsoft dasspapir kunne jeg tenkt meg. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 LOL @ Deimos_Anomaly! Måtte jo ha hatt Microsoft toalett også da Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ei sånn skjorte skal denne gutten ha Lenke til kommentar
krigun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 LOL @ Deimos_Anomaly! Måtte jo ha hatt Microsoft toalett også da Jeg bæsjer oppi en Windows Vista emballasjeboks hver dag.. Begynner å bli ubehagelig full snart. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Rart de ikke har gjort det der før egentlig.. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg har godtet meg i Microsoft Store i Seattle, der fant jeg mange slike skjorter..... Kanskje ikke alltid like gøy å gå i en t-skjorte med en gigantisk vista logo, men jeg digger microsoft nok til å gjør det Jeg har godtet meg i Microsoft Store i Seattle, der fant jeg mange slike skjorter..... Kanskje ikke alltid like gøy å gå i en t-skjorte med en gigantisk vista logo, men jeg digger microsoft nok til å gjør det Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Desperat? Jau da. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 LOL @ Deimos_Anomaly! Måtte jo ha hatt Microsoft toalett også da En såkalt MS-DASS? :-) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ett stk. MS-DOS T-skjorte, takk Lenke til kommentar
Haraball Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Spørs vel om det blir noe lettere å imponere chicks når du på trøya med store bokstaver har MICROSOFT.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vista dasspapir fordi som er trege i magen:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Lurer på om klærne kommer med en EULA som veier fire kilo? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva med service pack? Må du vente på den (i form av nål og tråd, saks må du skaffe selv) før du kan installere t-skjorta på deg om du har en nyere kropp enn eldre standarden og ikke har mulighet til å sy den på plass under påkleding? Og vil du få en BSOD i vaskemaskinen ved at alt tøyet ditt blir farget blått? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Støtter dasspapiret ja. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eventuelt en annen variant. Savner t-skjorte med BSOD på, men det finnes da uoffisielle varianter av den Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Wee :!: Håper noen norske nettbutikker får dette Endret 8. desember 2008 av haakon_91 Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ett stk. MS-DOS T-skjorte, takk Vil ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå