siDDis Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 svømming er bra...der får du minst mogleg belastning på kroppen Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Personlig synes jeg dataspill er like mye sport som golf og bridge (tolk det som du vil) Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Personlig synes jeg dataspill er like mye sport som golf og bridge (tolk det som du vil) Tolker det slik at du ikke orker å gå over 1,5 mil i løpet av 3 dager. Golf spillere går ofte når de spiller turneringer. Det er bare amatørene som kjører golf-bil. Når dette er sagt så synes jeg at golf er ufattelig kjedelig å se på. Har aldri spilt golf, så jeg vet ikke om det gøy å spille det. Bridge derimot ligger nok på samme nivå som å spille dataspill når deg gjelder aktivitet. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Idrett som fotball, tennis og 100 m sprint er bra for kroppen. Å sitte foran en PC-skjerm og spille er overhodet ikke bra for kroppen. Jeg håper egentlig ikke at spilling skal bli en stor sport, for den gjennomsnittlige helsetilstand synker allerede faretruende. Fotball, tennis og 100m sprint er overhodet ikke bra for kroppen... Fotballspillere klarer såvidt å gå når de passerer 40-50år, tennis folk sliter med kneskader, sprintere sliter nok også med slitasjeskader. Syklister som slutter å sykle kan risikere at hjertet stopper opp når de sover middag. hvilepuls ned mot 10-20... no good. I overdrevet form kan du ta skade av det, noe som gjelder det meste. Men du skal være klar over at å sitte stille for mye fører til langt verre skader. Poenget er at disse idrettene kan være bra for kroppen. Spilling er ikke bra for kroppen i det hele tatt. Min far har faktisk vært aktiv i fotball, basketball, tennis og alpint, og fyller 55 denne måneden. Han har ingen helseproblemer som kan ha kommet av idrett. Jeg vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Må inrømme at det var en latterlig artikkel ja. Akkurat det samme kunne feks. vært skrevet om baseball før det ble "kommærsj" deluxe.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå