Vegard_Haug Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Square Enix har snappet opp de europeiske utgiverrettighetene for Persona 4. Les mer Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Dette spillet har fått 96,4 (!) i snitt på Gamerankings, så dette var gode nyheter. Er det noen som vet om man må ha spilt Persona 3 for å skjønne historien i Persona 4? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 For min del kan godspillene bare fortsette å rulle inn til PS2 Lenke til kommentar
aniani Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ohh! Jeg var redd for at det ikke kom ut i Europa! :-) Gleder meg allerede! Tror man ikke trenger å ha spilt P3 for å skjønne P4 siden jeg tror historiene ikke har noe med hverandre å gjøre. Tror de bare er basert på samme "konseptet". Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ohh! Jeg var redd for at det ikke kom ut i Europa!:-) Gleder meg allerede! Tror man ikke trenger å ha spilt P3 for å skjønne P4 siden jeg tror historiene ikke har noe med hverandre å gjøre. Tror de bare er basert på samme "konseptet". Jeg vet ikke helt om det er noe referanser eller noen tilknytninger til Persona 3, men jeg har hørt at P4 er 2 år etter ellernoe. Det må da være i samme univers. Men jeg vil ikke vite det, for jeg kan ikke få spoilet det. Selv har jeg bestilt det fra Amerika, så jeg håper på å kose meg med spillet i romjula Ble stor fan da jeg spilte Persona 3, og aldri i livet om jeg skal vente til nærmere sommer for å få spilt den europeiske versjonen av Persona 4. Litt kult at Square Enix lokaliserer da, istedetfor KOEI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg