Proxor Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Eg lastet ned eit program som heter RivaTuner igår etter og ha sett overclocking video av mitt skjermkort på youtube, men vet ikke helt om instillingene blir lagret, skjermkortet er geforce 8600GT. vertfall da eg har clocket opp litt så merker eg av i, apply overclocking at windows startup, og save, men så når eg klikker ok så ser eg dem barene eg har justert opp hopper tilbake til midten hvor dem var fra starten av så litt i tvil om instilingene eg gjorde da er i bruk. oppdatert: Prøvde også med EVGA Precision, når eg klikker apply hopper det tilbake til standar instillingene :/ Glem det, det var eg som gjorde forstore fremskrit, fungerer da eg tar det litt etter litt, va er grei temp på gpu? Endret 9. desember 2008 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Normale skjermkorttemperaturer er alt fra 40-100. Når du er over 90 er det vel egentlig på tide og tenke seg om to ganger før man forsetter med f.eks å lage mer varme ved overklokk. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har laget en regel i Rivatuner som kjører 100% vifte på skjermkortet ettet 55 grader. Kjører på 40% under 40 grader og 60% opp til 55. Fungerer veldig fint. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har laget en regel i Rivatuner som kjører 100% vifte på skjermkortet ettet 55 grader. Kjører på 40% under 40 grader og 60% opp til 55. Fungerer veldig fint. Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå