Joachim_F Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Trine er et lekkert plattformspill som bruker en realistisk fysikkmotor. Les mer Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Rart navn på et spill ...! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 En voksen versjon av Little Big Planet? Synes likhetstrekkene er slående. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det så grisefett ut! Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ser ut som en litt mer avansert og voksen versjon av det der spillet til Wii der man kan manipulere vinden. Husker ikke hva det het. Kan noen hjelpe meg? Men det ser lovende ut, så absolutt. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 det ligger en bra gameplayvideo på sony-delen av forumet.. Spillet ser veldig bra ut, bare synd release er så langt frem i tid Dama var i ekstase, plattformspill med fine farger og litt magi er as good as it gets for hu Lenke til kommentar
b00n Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 "Vakre eventyr i Trine" er det bare meg ? eller er det flere som tenker koffert nå ? Lenke til kommentar
micros43 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 @b00n Den meldingen der tok absolutt kaka totalt i dag Lenke til kommentar
biXen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Den var ny. Jeg har sett de fleste mulige engelske vitsene i helga. "Feels like their Trine too hard" etc. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er ikke ofte det kommer ut spill til kombinasjonen PC og PS3. Merkelig, men det så jo interessant ut. Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Moderne og nydelig grafikk kombinert med et slags 2d plattform action? Høres ut som et nytt Silver, et absolutt genialt spill når det kom ut. Hadde det ikke vært for at jeg ikke får kjørt på nåærende pc hadde jeg spilt det igjen og igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg