Olum Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er mange fantastiske sitater fra noobs. Post dem her. Både fra dette og andre forum, men hold dere unna flaming. Jeg kan begynne med to jeg fant i en annen tråd: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=1&pageNo=1 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...47&pageNo=1 Lenke til kommentar
Johari Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 par dager etter Wotlk release. Var i party med en kar som ej skulle hjelpe med noe i dalaran. Meg: Come to Dalaran then. Han: Ok, on my way. Etter ca 30min var eg utolmodig. Såg at karen hadde forvilla seg til Alterac. Meg: Why are you in Alterac? Him: You told me to come to Dalaran no? Isent were Dalaran is? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 par dager etter Wotlk release. Var i party med en kar som ej skulle hjelpe med noe i dalaran. Meg: Come to Dalaran then. Han: Ok, on my way. Etter ca 30min var eg utolmodig. Såg at karen hadde forvilla seg til Alterac. Meg: Why are you in Alterac? Him: You told me to come to Dalaran no? Isent were Dalaran is? Vel, siden Dalaran lå der pre-WOTLK, så var det vel ikke supernoobish akkurat.. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Enig. Vil ikke si det var noobish i starten etter realese. Hvis noen hadde gjort det samme nå, så ville jeg nok begynt å lure. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 "i cant sheep elites lol" Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 "i cant sheep elites lol" Some of them you actually can! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Warsong, faktisk på level 59 Hadde fått tak i allience flagget men dessverre hadde allience fått tak i vårt og, så jeg sprang som bare pokker rundt og forsøkte å holde meg i livet. En luring skrek da i Raid "Yo pala healing noob, get that flag inn" hvor jeg svarte "I can't, need to get our flag back first". Fikk til svar "Omg you nab, I hate peeps who cant play, honor farmin noobs.". Endret 8. desember 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Må være en av de største noob comment jeg har sett.. Halvt minutt etterpå så leava han guilden. haha :!: Litt lite bilde menne..stikk snyteskafte litt closer skjermen så ser dere det. Edit. Kan gjerne skrive det som står der. Meg:Why should i bother with how long played time i got? Nub:because played show how much skill you have Guilde:Not really Som sagt. Halvt minut senere. 'Sheepx has left the guild' :!: Endret 8. desember 2008 av Zerrier Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Haha, første linken var jo fra den gamle guilden min . Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Når man har kommet opp i min alder så har man sluttet å kalle andre "noob" fordi det er nedlatende og uviktig. Men et par komiske epsioder i BGs har jeg opplevd ; EOTS : Vi ledet 1960/1950 og hadde 2 tårn , alliance hadde også 2 tårn .Det var hard kamp om flagget i midten, En rogue fikk tak i flagget og labbet i vei, desverre gikk han mot alliance tårnet istedet. Alle skrek i chatten " NOT THAT WAY !" , men det var forseint hehe .2 meter fra alliance tårnet ble han røska fra flagget og vi tapte Var jævlig komisk. Endret 8. desember 2008 av Bulletus Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bra av han duden å finne seg gruppe i Wsg.. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bra av han duden å finne seg gruppe i Wsg.. :!: Haha, den var fin! Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 "Although yesterday the inevetable happened... I was asked to equip a shield on a nexus run." Sett fra DK pov. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vel, ble spurt om jeg kunne tanke Scholomance for en liten gjeng. Var blood specced men skulle ikke ha så forferdelig mye å si slik sett. Så slengte på frost presence og satte i gang med arbeidet. Ble kicked av lederen for å være en "noob". Grunn? Tanks use shield moron var svaret da jeg "nektet" å bytte ut min 2H runesword med 1H og shield. Så har nok vært offer for den ja FOOrk. Har bestemt meg for å la DKen ligge litt, til folk blir litt mer "vant" til den. In other news. Sto hos pala traineren i Orgrimmar da en level 7 kom vandrene og spurte "Where is Thrall?". Trodde han spøkte så jeg sa "Near the Zeplin to Tirisfal". "Thanks" var svaret og ut døra sprang han, rett forbi Thrall. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det går ikke ann å ikke vite at DK ikke kan bruke skjold, alle vet det.. De som vet det kan ikke ha noe chatts på eller sjekket ut DK på wowwiki eller wow-europe/worldofwarcraft.com Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Enchant Boots - Icewalker er det en enchant som heter. Så kommer det en fyr og skriver: Damn I was hoping that you would be able to walk on ice with this enchant when I saw it at the trainers, there should be an enchant for that. Og får da svaret: You can allready walk on ice mate Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det som hadde vært fett var om du kunne gå på vann med den enchanten, i form av at det ble et lite lag med is under føttene dine. Så slipper man å bruke så uendelig lang tid på å svømme! Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 så skal du hoppe ned fra en stor høyde ned i en vanndam, eller wherever, så dør du irony is a bitch! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 har sett noen dk gjøre det , ha på isbuffen og dø når de treffer vannet . kopis av meg drepte helt party sånn , hadde den på i uk der du håpper ned i vannet , alle daua Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) så skal du hoppe ned fra en stor høyde ned i en vanndam, eller wherever, så dør du irony is a bitch! Ehem, eller du kan simpelten møte en DK som er hyppig på Path of Frost etter du er ferdig i UK og skal hoppe ut av instancen (ned i de hulene med vann på bunnen) Been there, done that! har sett noen dk gjøre det , ha på isbuffen og dø når de treffer vannet . kopis av meg drepte helt party sånn , hadde den på i uk der du håpper ned i vannet , alle daua You took the words out of my mouth edit: ble eid Endret 10. desember 2008 av Hofern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå