Konnis Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Finnes dette? Det hadde vært utrolig praktisk. Helst java, eller noe som duger til nokia 5610 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Fant jaggu meg en; Guitar Tabs Mobile Studio. Men fullversjonen koster penger, og demoversjonen er nesten bare et bilde som viser hvordan programmet ser ut. Jeg finner heller ikke programmet i bukta eller andre steder Er det noen som har dette programmet, og mulighet for å sende det? Satser på at dette ikke bryter noen regler eller lover. Lenke til kommentar
makrellen111 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Finnes dette? Det hadde vært utrolig praktisk. Helst java, eller noe som duger til nokia 5610 guitar pro på mobil? hva snakker du om? kan umulig se no på mobilskjermen Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg snakker om tabeditor til mobil. Gjorde jeg ikke det ganske klart? Og jo, det er meget mulig å se noe på skjermen. Såfremt du har god oppløsning og brukbar størrelse. Ingen pirater her som har tilgang på Guitar Tabs Mobile Studio da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå