Bardis Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skal kjøpe meg ny mobil, og har sett på flere som har Wlan. Hva kan man bruke Wlan til? Har ip-telefon på jobben, kan jeg koble mobilen til via nettet da og bruke telefonen over ip-nettet? Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fikk mobil av firma mitt som det er wlan på. Jeg personlig bruker det ikke så mye. men kollegaen min bruker det hele tiden for å få mailene hans på mobilen sin. både jobb mailen hans og private. du må koble deg til et accsess punkt med mobilen for å bruke wlan. eller så går det faktisk ann å bruke kabel(det funker på E70 som jeg har) Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Fikk mobil av firma mitt som det er wlan på. Jeg personlig bruker det ikke så mye. men kollegaen min bruker det hele tiden for å få mailene hans på mobilen sin. både jobb mailen hans og private. du må koble deg til et accsess punkt med mobilen for å bruke wlan. eller så går det faktisk ann å bruke kabel(det funker på E70 som jeg har) Takker for svar Noen som vet om jeg kan koble denne som ip-telefon på jobben via wlan, også bruke telefonen akkurat som om det skulle vært jobbtelefonen jeg ringer med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå