Purplehaze Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Gjelder en '97 Renault Laguna 2.0 stasjonsvogn det her (kjøpt brukt fra forhandler). Skulle hente bilen i byen på Lørdag, og da ville den ikke starte! Er ikke supermann når det kommer til bil, men alt hørtes helt normalt ut, virket som om motoren dro det den skulle og alt var i orden UNNTATT at den ikke ville starte.. (detaljer!) Det blinker en gul lampe. I manualen står det at den har med innsprut og startsperre å gjøre. Det står at når den blinker fort (som den gjør med en gang jeg vrir om tenninga) er bilen startbeskyttet. Det slutter ikke å blinke i den lampa før jeg skrur av tenninga igjen. Ikke noe sånn 3-sekunders startgreie mao. Hva kan føre til dette og hva må jeg gjøre? Kan det hjelpe med et annet nøkkelsett? Har et sett til, men har ikke fått prøvd. Bilen står litt keitete til i forhold til der jeg bor, og jeg har jo da ikke bil. Men kommer til å teste dette i kveld. Pris er jo som alltid en issue, så vil helst unngå å måtte ringe kranbil og smelle kjærra på merkeverksted med én gang for å si det sånn. I alle fall om det bare er en tulleting Endret 8. desember 2008 av Purplehaze Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Bruker du fjernstyringen for å låse den opp før du prøver å starte den? Kjørt en 95 Laguna, og der må du låse opp bilen ved å trykke på fjernstyringen på nøkkelen for å deaktivere startsperren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå