kyllingvippen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hvilket dopapir-merke bruker DU? Jeg liker sånne mykt ett med masse små sauer på [/b] Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Bruker ikke dopapir, bruker venstrehånda Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Do papir? sand papir mener du vell? Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Si det ellers kommer jeg opp fra doen din og skjekker! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Si det ellers kommer jeg opp fra doen din og skjekker! Don't you see? That's exactly what he wants. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 ehmm? Vi bruker do papir Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Lambi er god og mykt, samtidig som det absorberer j*vlig bra! Ja, jeg bruker Lambi... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 1000 selder beste som finnes Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 (Jeg vet jeg allerede har postet, men har veldig trang til å gjøre det igjen) Dopapir? Hva er det den dere kosten ved siden av dassen er til da a? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Nei, men seriøst....når kommer disse forbanna skjellene (jmf Demolition Man) Er ekkelt å tørke seg bak.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Å lage sånne tråder som dette er like dumt som å tørke seg i rævva uten papir Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hvorfor ikke bruke bidet, regner med alle har det på badet sitt, mye mer renslig Ellers er for ideen med de tre kamskjellene fra demolition man, de ser ganske praktiske ut mvh nerd-light Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Nei, men seriøst....når kommer disse forbanna skjellene (jmf Demolition Man) Er ekkelt å tørke seg bak.... Skjønte aldri hvordan man skulle bruke de skjellene jeg. Kan du forklare det til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå