Øystein.F. Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ein ny prins kastar seg ut i eit fengslande eventyr der du er fri til å gjere det du vil. Les mer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Fin anmeldelse, det nye kampsystemet er jo som alt annet en smakssak da jeg personlig synes at når man først får flyten, så veier utførelsen og de flotte animasjonene opp for mangler i antall fiender. Kandidat til årets spill for min del iallefall, gleder meg til oppfølgerne. Endret 8. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Dette ser nice ut! :-) Skal nok kjøpes en gang på nyåret. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 God annmeldelse, selv om jeg ikke forstår helt hvilke spill i denne sjangeren som gir en så mye variasjon at dette spillet bør nevnes som ensformig? Alt i alt et av årets beste spillopplevelser for min del, og variasjonen er like god her som i de fleste plattforspill utgitt pr. idag. Og annmelder, du har ikke dårlig tid noen gang på anrepene som du sier i annmeldelsen. Du skal blokke angrepet i riktig tid, og du vil få all den tid man trenger for å utføre angrepet som er nødvendig. Noen ganger blir Elika bevisstløs, men da må man bare fortsette å trykke magi angrep og hun vil komme til live ganske fort, slik at man får utført dette angrepet. Er jo ikke noe negativt i spillet dette, og ser ikke hvorfor dette blir trukket frem i din annmeldelse som dette. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tror han tenker på quick-time eventene Archon (trykk "x" NÅ, "y" NÅ! osv). Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skummet bare gjennom artikkelen, det er ikke flerspiller regner jeg med? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Tror han tenker på quick-time eventene Archon (trykk "x" NÅ, "y" NÅ! osv). Men hva har det å si om man ikke klarer disse da? du blir bare kastet rundt og fortsetter som før. Det er da ikke avgjørende for utfallet av kampene uansett de få quick-time eventene som er inne i selve fighten. Blokkerer man i riktig tid og legger inn en 10-15 slags kombo får fienden aldri tenkt på å skade deg før han er død. Men man må vel ha noe man skal klage på og da kan det vel like godt bli dette da. Dimdal: Nei her er kun singleplayer. Endret 8. desember 2008 av archongamer Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fy faen, grafikken i dette spillet er så hinsides vakker. Kudos til Ubisoft for å satse på noe annet enn fotorealisme. Jeg gleder meg til jeg får spilt det selv nå på onsdag. Flott review forresten. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vakkert spill, synd det sies at det er altfor enkelt. Å spille igjennom spill som Ninja Gaiden Black gjør så det verker i kinnbeinet noen ganger, men det føles også utrolig godt å komme igjennom. Når det sies i anmeldelsen: "det faktum at du aldri kan døy, og aldri blir straffa for feil, fører til at du aldri gir opp." For min del blir det omvendt. Er det ingen utfordring, så gir jeg heller opp. Men det var vel som forventet, da PoP på xbox også ble lettere og lettere for hver iterasjon. Forsåvidt enig med GETINTHEVAN, _nydelig_ grafikk, skulle gjerne sett en liten demo eller noe for å se om kanskje dette spillet er noe for meg eller ikke. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nolan Norths stemme og morsomme kommentarer passet perfekt til karakteren i Uncharted: Drakes Fortune, men jeg syns de er litt malplassert i Prince of Persia... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vil tro at å si spillet er for lett er en slags reaksjon eller følelse man får fordi man rett og slett aldri får opp ordene "Game Over". Jeg falt iallefall en god del ganger ned i "døden", mer enn jeg døde i PoP: Warrior Within. Poenget er at man iallefall får en utfordring, selv om det ikke er Ninja Gaiden reborn. Men hva har det å si om man ikke klarer disse da? du blir bare kastet rundt og fortsetter som før. Og fienden får igjen liv, men ser poenget ditt det er jo opp til en hver hvor negativt ting i spillet er. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg vil tro at å si spillet er for lett er en slags reaksjon eller følelse man får fordi man rett og slett aldri får opp ordene "Game Over".Jeg falt iallefall en god del ganger ned i "døden", mer enn jeg døde i PoP: Warrior Within. Poenget er at man iallefall får en utfordring, selv om det ikke er Ninja Gaiden reborn. Men hva har det å si om man ikke klarer disse da? du blir bare kastet rundt og fortsetter som før. Og fienden får igjen liv, men ser poenget ditt det er jo opp til en hver hvor negativt ting i spillet er. Er det de quick time eventene du mener? Men de er det jo på ingen måte dårlig tid på, og man kan jo bare vente og rolig trykke i god tid. Trodde du tenkte på disse inne i selve kampene som ikke har noen innvirkning på liv og helse for noen av dere. Vel, hva vil man ha i stedet da? At man bare dør og ikke får mulighet til å redde seg? Man har jo 4-5 sekunder på å trykke nesten, hva mer vil man ha? Endret 8. desember 2008 av archongamer Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg var også litt bekymret for at siden man ikke kan dø så blir spillet EZmode. Men denne anmeldelsen gjør at jeg ikke er bekymret lengre. Dessuten blir dette årets julespill for min del, og denne julen slipper jeg tydeligvis å få trøkt GAME OVER opp i trynet hvert tiende minutt :!: Det skal jo bli kos. Og jeg må si det en gang til (som den jævla papegøya jeg er), steike så fin grafikken er! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Trodde du tenkte på disse inne i selve kampene som ikke har noen innvirkning på liv og helse for noen av dere. Og jeg trodde du mente de andre til å begynne med, en del misforståelser ute og går Men det er vel de i kampene (glemte at de ikke har betydning for helse o.l. beklager dette) anmelder mener kanskje? Skal ikke si noe for sikkert før han sier i fra iallefall. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Trodde du tenkte på disse inne i selve kampene som ikke har noen innvirkning på liv og helse for noen av dere. Og jeg trodde du mente de andre til å begynne med, en del misforståelser ute og går Men det er vel de i kampene (glemte at de ikke har betydning for helse o.l. beklager dette) anmelder mener kanskje? Skal ikke si noe for sikkert før han sier i fra iallefall. Eg snakkar om QTE. Det har ikkje innverknad på liv og helse, noko eg har vel poengtert i artikkelen. Problemet er når du brått må trykkje raskt på X midt inne i eit angrep, og knapt får med deg at X dukkar opp før det er for seint. Det er fleire angrep der du får god tid til å trykkje, men av og til blir det vel knapt. Eg har likevel ikkje trekt spelet grunna dette, sidan det er ei liten bagatell, men eg nemner det likevel. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har selv spillt spillet en del i helgen. Det er en fryd å spille, men jeg savner litt variasjon. Savner de karakteristiske fellene, savner å kunne DØ på fiender, og sloss mot flere på en gang. Samlingen av lightseeds er forsåvidt litt morro, men det kan bli litt mye av backtracking for å få tak i alle. Dessuten har omgivelsene veldig lite som minner om puzzles. Å komme seg fra ett sted til et annet er alltid en veldig smooth opplevelse. Det at spillet ser så ufattelig bra ut gjør vel at selv om det kan bli LITT vel enkelt, er det ganske fett. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eg snakkar om QTE. Det har ikkje innverknad på liv og helse, noko eg har vel poengtert i artikkelen. Problemet er når du brått må trykkje raskt på X midt inne i eit angrep, og knapt får med deg at X dukkar opp før det er for seint. Det er fleire angrep der du får god tid til å trykkje, men av og til blir det vel knapt. Eg har likevel ikkje trekt spelet grunna dette, sidan det er ei liten bagatell, men eg nemner det likevel. Ok jeg forstår. Men har du fått denne QTE en gang mot den type fiende vet du hvilken knapp som skal hamres på og i hvertfall jeg gjorde dette nesten på autopilot utover. Dette var vel egentlig slossingen sitt største problem, at variasjonen på fiendene var så liten at etter første møtet visste du triksene selv på siste kampen. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hmm, dette ser unektelig vakkert ut, men jeg tar rett og slett ikke sjansen. Assassin's Creed var en stor nedtur, og jeg har blitt såpass skuffet av Ubisoft sine spill de siste årene at pengene mine går andre steder. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Hmm, dette ser unektelig vakkert ut, men jeg tar rett og slett ikke sjansen. Assassin's Creed var en stor nedtur, og jeg har blitt såpass skuffet av Ubisoft sine spill de siste årene at pengene mine går andre steder. Det er et vakkert og koselig spill. Du vil aldi måtte bekymre deg for å dø eller måtte gi opp. Alt i fra levedesign og kontroll er lagt opp meget godt og gjør det til en herlig oppelvelse. Også Assassin's Creed var et godt spill, men Prince of Persia lider ikke av de samme desginfeilene. Det at det nærmest er ingen lasteskjermer gjør det hele til god tilstedeværelse i spillverdenen. Jeg savner mer fiender og bedre kampsystem, men det er tilstrekkelig og skader ikke spillet så mye. Dette er det beste Prince of Persia siden Sands of Time. Når det gjelder motoren er den meget imponerende. Regner med at det er denne Ubisoft vil satse på framover. Tror det er samme Beyond Good & Evil 2 skal bruke blant annet. Det artistiske er også solid og stilfullt. Kanskje ikke årets spill, men absolutt en perle folk bør ha i samlingen sin. Fin gjenoppliving av Prince of Persia-serien. Endret 8. desember 2008 av TCi Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Mon tro om dette spillet klarer å velte meg av stolen på samme måte som Sands of Time gjorde for noen år tilbake. Har ikke blitt annet enn skuffet over oppfølgerne så langt. Men dette skal uansett skaffet, på PC vel å merke ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg