schtanP Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei Jeg funderer på å kjøpe nytt skjermkort til pc'n, men har gått meg litt vill i jungelen av valgmuligheter. Hadde satt stor pris på noen tips til skjermkort som passer til ytelsen av min PC system specs. er: Xp home edition, SP3 med directx 9.c Intel pentium 4; 3,4 GHz 2Gb RAM Nvidia GeForce 7800 GTX Takker for alle svar Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 litt mer info trengs: har du miditowerkabinett eller større? har du psu på minimum 500W med minst 1 6pin pcix kontakt? hva er budsjettet ditt? er det pcix16 port kortet skal passe i? er det ledig plass under en evnt pcix16 port for kort som tar opp 2 slots? Lenke til kommentar
schtanP Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Hei Jeg er ganske grønn når det kommer til slike ting, hvordan finner jeg ut det du spør etter? Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 last ned noe som heter PCwizard 2008 (google) og se etter mainboard.. der finner du: chipset, forskjellige PCI(e).. har du PCIe kan et godt valg være Radeon HD 4850. Det får du mest for penga.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå