stasomfaen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Hei! Jeg går restaurant- og matfag i år. SKal bytte linje neste år.. Vi har fått vite at vi skal servere på et julebord med en haug av personer. Problemet mitt er at jeg hater servering og kontakt med masse folk samtidig. Jeg er så sjenert det går an å bli! Og jeg kommer til å slite hvis jeg skal servere i tillegg at jeg er så dårlig... Jeg er redd for å drite meg ut og redd for store forsamlinger... Hva skal jeg gjøre for å få gyldig fravær? Vi får 2 fridager, men jeg klarer ikke det julebordet! Jeg går til og med til psykolog for å prøve å fjerne litt av den sjenansen. Julebordet er helt til kl 23 på kvelden og jeg har akk blitt bra igjen i lysken og vil på hockeytrening også... Kanskje mange syns jeg er snål, men julebordet takler jeg bare ikke! Hjelp=? Endret 8. desember 2008 av robbern9292 Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Snakk med læreren om det. Og hvis du ender opp med å måtte dra, prøv å se positivt på det og som bra trening på "people-skillen" din. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nå er ikke jeg psykolog, men siden du er så ung, er det ikke lurt å lære seg å omgå andre mennesker? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Det er forsåvidt bra å få trent seg litt, men akk nå er det litt for ille for så mange folk.. Kommer til å stresse og bli helt rød. Garantert knuse litt her og litt der... Og alternativt hvis jeg ikke kan akk den dagen må jeg servere dagen før. Jeg rett og slett HATER det! Frister å bare skulke, men da får jeg 2 eller 3 dager fravær. Og det dumme med det hele er at man må velge mellom servering eller fravær.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Si det som det er til læreren? er ikkje lett om man har det slik, men er vell egentli bare og hoppe i det, gji faen i folka der. bare gjør det du skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå