Hansforum Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 I vår familie brukes DVD'er mye, spesielt blant barna. Enkelte filmer har vi måttet kjøpe flere ganger på grunn av at de yngste har lekt seg med de. Det jeg lurer på er. Er det mulig for oss vanlige dødelige å lage backup av våre DVD'er. Krav: - Jeg ønsker at backupen skal ha samme lyd og bildekvalitet som originalen. - Den skal kunne starte opp med en gang, med norsk tale/norsk tekst, hvis det er å finne på originalen. (utrolig praktisk at barna bare kan sette den rett inn uten at vi må trykke på menyer etc) - Jeg har ikke noe bruk for bonusmateriale, så hvis det er plassproblemer, kan det bare tas vekk. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Prøv ImgBurn. Tar backup av det aller meste tom BlueRay http://imgburn.com/ På toppen av det hele er verktøyet gratis. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Imgburn klarte det ikke. Kopibeskyttelse eller noe sånt. Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvis det ikke går å kopiere disken i en eneste operasjon, kan du alltids rippe disken over til harddisken med et av verktøyene angitt på Wikipedias liste. Deretter kan du brenne en DVD video med et passende brenneverktøy, f.eks. InfraRecorder. Litt mer generell informasjon om emnet på DVD FAQ. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 DVD Shrink er og anbefale, enkelt program som gjør jobben godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå