Amored Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Står fast på RE til DS. Noen som vet hva jeg skal bruke de glassene til? Du skal bruke de til å blande sammen V-Jolt, som du skal bruke til å drepe Plant 42. "Oppskriften" finner du hvis du leter rundt i det rommet du fant glassene! Takk for svar. Har funnet oppskriften og sånn, men jeg får ikke fylt glassene med de fargene eller hva det er. For de skal vel også være i hyllene der? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Bestillte netopp siste eksemplaret av Resident Evil 2 fra gamezone til gamecube det skal spilles etter remaken er runda! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Pokker da, må få fatt i RE2 eg også Vi blei så sugne på den tittelen etter å ha sitti med RE1 så lenge. Virkelig synd de utelot å lage ein remake av dette spillet til GC, det hadde bare tatt heilt fullstendig av. EDIT: Noen som kan linke til RE2 og 3 for GC til billigst mulig pris? Endret 10. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Husker jeg fikk helt angst første gangen "fyren" i 2'ern kom brasende gjennom taket før helikopter-vraket. Det er ikke så veldig vanskelig å komme seg gjennom alle RE spillene uten guide. Det tar bare litt lengre tid første gangen. Har runnet Re 1,2,3(nemesis), Code Veronica X og RE 4 alt for mange ganger. Ikke blir jeg lei heller. Gleder meg veldig til RE 5. Endret 10. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 EDIT: Noen som kan linke til RE2 og 3 for GC til billigst mulig pris? 3'ern til under 200 på amazon.co.uk iallefall: HER! 2'ern derimot er over 200 på samme sjappe er jeg redd: se her! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Nå har eg satt meg fast igjenn hva skal eg gjøre der med den nøkkelen som ligegr på gulvet, tar man den kommer jo den rustningen og dreper meg. skal eg legge noe der når eg tar bort nøkkelen? har funnet en haug med ting eg ikkje har peiling på hva skal brukes till, blå diamant, den tingen fra hunde halsbåndet, en trebok med tomme sider inni og skjoldet fra veggen. Endret 10. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Nå har eg satt meg fast igjenn hva skal eg gjøre der med den nøkkelen som ligegr på gulvet, tar man den kommer jo den rustningen og dreper meg. skal eg legge noe der når eg tar bort nøkkelen? har funnet en haug med ting eg ikkje har peiling på hva skal brukes till, blå diamant, den tingen fra hunde halsbåndet, en trebok med tomme sider inni og skjoldet fra veggen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Rød og blå diamant brukes i en tigerstatu. Den ene siden har en magnum, den andre har en FA spray eller noe.Rommet med statuen ligger i samme hallway som plantasjerommet. Edit: kanskje dette er spoiler for noen Endret 10. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Står fast på RE til DS. Noen som vet hva jeg skal bruke de glassene til? Du skal bruke de til å blande sammen V-Jolt, som du skal bruke til å drepe Plant 42. "Oppskriften" finner du hvis du leter rundt i det rommet du fant glassene! Takk for svar. Har funnet oppskriften og sånn, men jeg får ikke fylt glassene med de fargene eller hva det er. For de skal vel også være i hyllene der? Det skal være en rød og en gul beholder. Disse to + vann fra vasken er det du må trikse og mikse med før du får det du skal. Har du glassene i inventoriet, skal det ikke være noe annet å gjøre enn å "utforske" ved beholderene, så skal du få spørsmål om du vil fylle et glass med det du står ved. Håper dette hjalp Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Pokker da, må få fatt i RE2 eg også Vi blei så sugne på den tittelen etter å ha sitti med RE1 så lenge. Virkelig synd de utelot å lage ein remake av dette spillet til GC, det hadde bare tatt heilt fullstendig av. EDIT: Noen som kan linke til RE2 og 3 for GC til billigst mulig pris? http://www.megastorenorge.no/template/next...;searchcat=GAME Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Står fast på RE til DS. Noen som vet hva jeg skal bruke de glassene til? Du skal bruke de til å blande sammen V-Jolt, som du skal bruke til å drepe Plant 42. "Oppskriften" finner du hvis du leter rundt i det rommet du fant glassene! Takk for svar. Har funnet oppskriften og sånn, men jeg får ikke fylt glassene med de fargene eller hva det er. For de skal vel også være i hyllene der? Det skal være en rød og en gul beholder. Disse to + vann fra vasken er det du må trikse og mikse med før du får det du skal. Har du glassene i inventoriet, skal det ikke være noe annet å gjøre enn å "utforske" ved beholderene, så skal du få spørsmål om du vil fylle et glass med det du står ved. Håper dette hjalp Eller drit i hele greia. Har du flame rounds til granatkastern, kan du bare fyre løs. Trenger ikke å mixe noe som helst. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det skal være en rød og en gul beholder. Disse to + vann fra vasken er det du må trikse og mikse med før du får det du skal. Har du glassene i inventoriet, skal det ikke være noe annet å gjøre enn å "utforske" ved beholderene, så skal du få spørsmål om du vil fylle et glass med det du står ved. Håper dette hjalp Ok. Har prøvd noe lignende før, men jeg har nok gjort det litt feil. Så jeg skal prøve det. Takk Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Er Resident Evil til DS noe bra? koster bare 150kr på platekompaniet, tror eg skal kjøpe det til jul til lillebroren min, da kan eg og spille det Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 150,- for et såpass bra spill er et røverkjøp spørr du meg. Har du spillt det originale RE til PS1, så vet du hva du går til, for det er akkurat samme spillet Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Er Resident Evil til DS noe bra? koster bare 150kr på platekompaniet, tror eg skal kjøpe det til jul til lillebroren min, da kan eg og spille det Like bra som RE var til PS1 mener nå jeg Endret 12. desember 2008 av Amored Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har det seg slik at det overhodet ikkje er noen forskjeller mellom RE2 og 3 på PS1 og GC portene? Snakker vi ein 100% tro port? Lurer på om det kanskje er like greit å skaffe seg PS1 versjonene siden eg får oppskalert de på min PS3;) Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg mener det er en 100% tro port. Ser noen plasser (Ebay feks) at de beskriver RE2 til GC som en remake, men etter det jeg vet, så er det kun det originale RE det er laget en remake av. Det er uansett spill som er verd å skaffe seg! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har RE2 på N64 Har rundet det et par ganger på den konsollen. Men jeg mener å huske at N64 versjonen var en ganske stor oppgradering både lyd og grafikkmessig i forhold til PSX versjonen? Går ut i fra at GC versjonen er mest lik N64 versjonen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) N64 versjonen var vel stort sett overlegen på det meste bortsett fra at FMV-klippene var komprimert mye for å få plass på cartridgen, så noe øavere kvalitet var det vel her. Men det skal sies at det er litt av ein prestasjon å porte PSX versjonen over til N64, og i tillegg kjøre høgere oppløsning (640x480 vs 320x240) + alle FMV-klippene( om noe komprimert. Altså ett 2 dics PSX spil over til 64MB cartridge Endret 13. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå