Gå til innhold

Resident Evil, Orginalen, mulig og komme seg gjennom uten guide?

Skogslik

Anbefalte innlegg

Står fast på RE til DS. Noen som vet hva jeg skal bruke de glassene til?

Du skal bruke de til å blande sammen V-Jolt, som du skal bruke til å drepe Plant 42. "Oppskriften" finner du hvis du leter rundt i det rommet du fant glassene!

Takk for svar. Har funnet oppskriften og sånn, men jeg får ikke fylt glassene med de fargene eller hva det er. For de skal vel også være i hyllene der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pokker da, må få fatt i RE2 eg også :p Vi blei så sugne på den tittelen etter å ha sitti med RE1 så lenge.

Virkelig synd de utelot å lage ein remake av dette spillet til GC, det hadde bare tatt heilt fullstendig av.

EDIT: Noen som kan linke til RE2 og 3 for GC til billigst mulig pris?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Husker jeg fikk helt angst første gangen "fyren" i 2'ern kom brasende gjennom taket før helikopter-vraket.

Det er ikke så veldig vanskelig å komme seg gjennom alle RE spillene uten guide. Det tar bare litt lengre tid første gangen.

Har runnet Re 1,2,3(nemesis), Code Veronica X og RE 4 alt for mange ganger. Ikke blir jeg lei heller.

Gleder meg veldig til RE 5.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Nå har eg satt meg fast igjenn :p

hva skal eg gjøre der med den nøkkelen som ligegr på gulvet, tar man den kommer jo den rustningen og dreper meg. skal eg legge noe der når eg tar bort nøkkelen?

har funnet en haug med ting eg ikkje har peiling på hva skal brukes till, blå diamant, den tingen fra hunde halsbåndet, en trebok med tomme sider inni og skjoldet fra veggen.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Nå har eg satt meg fast igjenn :p

hva skal eg gjøre der med den nøkkelen som ligegr på gulvet, tar man den kommer jo den rustningen og dreper meg. skal eg legge noe der når eg tar bort nøkkelen?

har funnet en haug med ting eg ikkje har peiling på hva skal brukes till, blå diamant, den tingen fra hunde halsbåndet, en trebok med tomme sider inni og skjoldet fra veggen.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Rød og blå diamant brukes i en tigerstatu. Den ene siden har en magnum, den andre har en FA spray eller noe.

Rommet med statuen ligger i samme hallway som plantasjerommet.

Edit: kanskje dette er spoiler for noen

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Du skal bruke de til å blande sammen V-Jolt, som du skal bruke til å drepe Plant 42. "Oppskriften" finner du hvis du leter rundt i det rommet du fant glassene!

Takk for svar. Har funnet oppskriften og sånn, men jeg får ikke fylt glassene med de fargene eller hva det er. For de skal vel også være i hyllene der?

Det skal være en rød og en gul beholder. Disse to + vann fra vasken er det du må trikse og mikse med før du får det du skal. Har du glassene i inventoriet, skal det ikke være noe annet å gjøre enn å "utforske" ved beholderene, så skal du få spørsmål om du vil fylle et glass med det du står ved. Håper dette hjalp :)

Lenke til kommentar

Det skal være en rød og en gul beholder. Disse to + vann fra vasken er det du må trikse og mikse med før du får det du skal. Har du glassene i inventoriet, skal det ikke være noe annet å gjøre enn å "utforske" ved beholderene, så skal du få spørsmål om du vil fylle et glass med det du står ved. Håper dette hjalp :)

Eller drit i hele greia. Har du flame rounds til granatkastern, kan du bare fyre løs. Trenger ikke å mixe noe som helst.

Lenke til kommentar

Ok. Har prøvd noe lignende før, men jeg har nok gjort det litt feil. Så jeg skal prøve det. Takk :)

Lenke til kommentar

N64 versjonen var vel stort sett overlegen på det meste bortsett fra at FMV-klippene var komprimert mye for å få plass på cartridgen, så noe øavere kvalitet var det vel her.

Men det skal sies at det er litt av ein prestasjon å porte PSX versjonen over til N64, og i tillegg kjøre høgere oppløsning (640x480 vs 320x240) + alle FMV-klippene( om noe komprimert. Altså ett 2 dics PSX spil over til 64MB cartridge :omg:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...