hizzz Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vant et hovedkort av type: Gigabyte GA-EX58-UD5. Jeg har nettopp bygd Hardwares kontorist-PC, som egentlig fyller alle mine PC-behov (når jeg ikke bruker den bærbare). Men jeg lurer på muligheten for å bygge en HTPC rundt hovedkortet. Maskinen bør være stillegående - og så liten som mulig, og gjerne så billig som mulig... Noen som har et forslag til en sånn kinderegg-HTPC? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nå er dette hovedkortet i entusiast enden av skalaen. Det finnes ikke billige deler til dette hovedkortet. Er mye billigere å lage en htpc uten dette hovedkortet. Lenke til kommentar
hizzz Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Er mye billigere å lage en htpc uten dette hovedkortet. Det har du sikkert rett i. Lurer på hva i all verden jeg skal gjøre med det... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Er mye billigere å lage en htpc uten dette hovedkortet. Det har du sikkert rett i. Lurer på hva i all verden jeg skal gjøre med det... Selge det . Endret 2. januar 2009 av KnewtFan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå