Galexon Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Holder på med bilsertifikatet i Stavanger-regionen (Sola Kommune), og skal snart ta teoriprøven. Det jeg lurer på, er om det er noen fra rundt Stavanger-regionen som nettopp har tatt sertifikatet (Dessverre, 10-20 år gammel erfaring duger lite ) og som vet hvor lang tid det tar cirka fra teoriprøven til oppkjøringen. Tenker et lite anslag, ikke noe nøyaktig, det kan ingen riktig vite. Jeg har hele tiden tenkt at det kanskje går en 3-4 mnd fra teoriprøven til oppkjøringen, og håper ikke det er mer, for jeg reiser mest sannsynlig i militæret til sommeren, og det er litt greit å ha sertifikatet FØR det! På forhånd takk for alle svar! Endret 8. desember 2008 av galexon Lenke til kommentar
rublings Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kan si at kompisen min tok teoriprøven i forrige uke, og han skal ta oppkjøringen på 18årsdagen sin i midten av januar. Dette er i Bergen om det har noe å si. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Min niese hadde oppkjøring i fjor sommer. Gikk vel 2 uker fra godkjent teoriprøve til oppkjøring. Hun bor i Bergen, men der var det 6 ukers ventetid, så hun tok oppkjøring på Voss hvor det var 2 uker. Hun sa også at det var mye bedre å kjøre der oppe, og har vist anbefalt til sine veninner at de bør ta oppkjøring på Voss. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er ca. ett halvt års ventetid i Stavanger. Ring trafikkstasjonen å hør, mye enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå